Anu, de Reptiliaanse God - deel 1

Plaats reactie
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

Anu, de Reptiliaanse God - deel 1

Bericht door admin1 »


Link

Hier is Anu dan en ik ben hier om te praten over mij, over mijn creatie - en dit is het het eerste interview dat ik zal doen.
Wel, ik kan niet bepaald zeggen dat ik teleurgesteld ben in ook maar iets dat ik gedaan of gecreëerd heb - het is min of meer precies geworden wat ik wilde dat het werd. Zoals velen begrijpen, was mijn intentie met de schepping en bestaan om het allemaal voor mezelf te hebben, om mezelf zo'n beetje te integreren in en met alles, om het te bezitten en voor die ervaring van het bestaan in de palm van je hand houden - en ik heb het gedaan. Je weet dat ik in zekere mate het niet deed... wel, ik deed het - het hele 'god-zijn-van-alles'. Het concept van het hebben van macht en controle over iedereen en alles dat bestaat is bepaald een opwindende missie. Maar ik neem aan dat ik iets had dat niet velen in zich hadden, en dat is: de vastberadenheid om het echt te doen. Want wat ik ontdekte is dat iedereen het wil, die ervaring van macht en controle over alles. Maar kijk, wezens geloofden dat het niet kon of niet mogelijk zou zijn. 'Hoe kan één wezen dat doen of zijn?'

Ik begon als een nogal jong wezen en het was als een verslaving die zich ontwikkelde - om alles te willen hebben, alles te willen zijn - het was zo'n overweldigende ervaring om in staat te zijn om iemand te manipuleren, om ze precies te laten doen wat jij wilt dat ze doen. En wanneer je beseft dat je die macht hebt, dan ontwikkel je het min of meer in jezelf, als jezelf, met jezelf. Toen ik jong was speelde ik vaak met manipulatie en wezens laten doen wat ik wilde dat ze deden, zonder dat ze het in de gaten hadden - het soort van 'zij denken dat ze iets op eigen initiatief doen maar in werkelijkheid vertel ik ze wat te doen' ideaal. Het lijkt onbelangrijk - maar als je een meester in manipulatie wordt, is het fascinerend. Jullie op Aarde noemen het nu "hypnose" - maar jullie doen het met een techniek. Ik werd feitelijk de manifestatie zelf van manipulatie binnen zelf-gewaarzijn, het bewust manipuleren, zonder dat het wezen weet dat ik hem manipuleer en hij dan doet wat ik wil dat hij doet, zonder dat hij weet dat hij eigenlijk doet wat ik wil dat hij doet, maar dat hij denkt dat het zijn eigen initiatief was.


Ik heb altijd alleen gewerkt, vanuit een bepaald oogpunt vertrouwde ik niemand. Wel, oké, soms wel, omdat ik eigenlijk wel moest - want zoiets als dit wat ik creëerde, kun je niet alleen doen, je hebt mensen nodig - of wezens - om je te helpen het te bereiken. En dat was ook best wel moeilijk, weet je, want ik wilde het allemaal voor mezelf. Ik wilde in en als alles van het bestaan zijn, mijn eigen schepping, alle wezens: ik wilde ze in mijn macht hebben,ik wilde ze manipuleren, ik wilde met ze 'kloten', zonder dat ze het in de gaten hadden.
Vertrouwen... Ik moest wezens vertrouwen - maar tegelijkertijd mochten ze niet weten wat ik precies aan het doen was. Dat was het moeilijke punt. Uiteindelijk had ik Enki en Enlil en Marduk en nog wat andere rassen - ik vertelde hen: "Kijk, dit is wat ik wil, dit is wat ik wil doen. Doe je mee of doe je niet mee? Ik zal je dit en dat geven".

Ik geef alleen maar een soort van intro zodat jullie gewend kunnen raken aan mijn aard. Ik hou er heel veel van om te fucken met wezens, omdat het zo gemakkelijk is. Fascinerend, omdat wezens denken dat wat er in deze schepping bestaat, dat ik dat 'nieuw' heb gecreëerd - maar in werkelijkheid is, wat bestaat, er altijd al geweest. Ik heb alleen maar gebruikt wat er al was hier en het wat 'opgedirkt'. En ik leerde de schepping en het bestaan van onder tot boven kennen. Voor ik begon, begreep ik de taal, ik begreep de primaire basis waaruit wezens bestaan, waaruit het bestaan bestond en dat gebruikte ik gewoon - want als je begrijpt wat er bestaat en hoe het bestaat, precies, nauwkeurig - kun je het in je eigen voordeel gebruiken. En dat deed ik.

Oké, ik moet ervan door.
Ik kom nog eens terug voor een praatje.
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

Re: Anu, de Reptiliaanse God - deel 1

Bericht door admin1 »

masterman63
1 jaar geleden

wie is? anu en wat doet hij?!


AlexanderCecilia
1 jaar geleden

Anu is een interdimensionale wezen dat medeverantwoordelijk is voor o.a. het ontwerp van het menselijk lichaam en de systemen die ons maken wat we nu zijn

ga voor info naar de? website


MartijndeGraaf1001
1 jaar geleden

in een ver verleden was Anu begonnen de verantwoordelijkheid voor het gehele bestaan op zich tenemen, omdat de andere wezens die lieten liggen, zich concentreerden op gedeeltes van het bestaan. De invulling die hij eraan gegeven had en wij die dat toegelaten hebben, is zichtbaar in de wereld als b.v. 10% v.d. mensen heeft voldoende middelen van? bestaan, de rest lijdt onder armoede of zit er tegen aan. Ongelijkheid en onenigheid. Anu is nu niet meer in die functie.


SpamAnn
1 jaar geleden

Wie Anu is weet? ik zelf niet, ik hoor enkel verhalen, maar het enige belangrijke is eigenlijk te kijken met je gezond verstand naar hoe de wereld zich verder manifesteert door ons, hoe we allen verbonden zijn en verantwoordelijk voor alles wat er gebeurd, en hoe we dit kunnen stoppen. Dat is allemaal uitgelegt op de website, veel beter dan hier in deze korte comments :)
crippled82
3 maanden geleden

Anu de sumerische god??


MartijndeGraaf1001
3 maanden geleden

@crippled82 Anu is wel genoemd in geschriften, ook onder andere namen, maar bedenk wel dat de informatie over hem bedoeld was om te manipuleren. Pas? nu nu hij onttroont is als God, komt er reële info
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

Re: Anu, de Reptiliaanse God - deel 1

Bericht door admin1 »

mark01318
1 jaar geleden

how? do u know u yourself arnt being manipulated by another god ?
mark01318 1 jaar geleden


MartijndeGraaf1001
1 jaar geleden

the portal has? been tested in every possible way
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

Re: Anu, de Reptiliaanse God - deel 1

Bericht door admin1 »

Istenenergia
9 maanden geleden

Anu? was never more God like me or anybody here,just because constructed a toy , whichs ingrediences were never really hes property more than ours. Is he sad that he now starts to develop spiritually and understand that there in universe exist process called spiritual development ?


MartijndeGraaf1001
9 maanden geleden

what I understood from the desteni material, is that Anu was very, very angry when his "toy" was taken fromhim. He is in process, "spritual development" was a design within? his toy. The actual process is Self-realisation through Self-forgiveness in Self-honsty.
Plaats reactie

Terug naar “Anu en andere Reptilianen”