Zal ik nog steeds kunnen kopen wat ik leuk vind?

Hier kun je al velen vragen rondom het Gelijkheids-Geldsysteem vinden. Staat er iets niet bij stel je vraag in het forum hieronder.
Gebruikersavatar
Reginald
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 feb 2009, 00:56
DIP: Ja
Locatie: HERE

Zal ik nog steeds kunnen kopen wat ik leuk vind?

Bericht door Reginald »

Neen – je zal niets kunnen kopen want niets zal verkocht worden – je zal toegang hebben tot alles wat hier is in de wereld, hetgeen voornamelijk de basisnoodzakelijkheden zijn zoals van computers tot eten tot een huis – en hier wordt automatisch voor gezorgd door het logistieke management systeem. Eenmaal je geboren bent in dit systeem – wordt jouw deel van de basismiddelen automatisch aan je toegewezen, als al de dingen die noodzakelijk zijn om van jouw leven op aarde een rijke/aangename/bevredigende ervaring te maken.

Je zal ook toegang hebben tot nieuwe dingen die de uitvinding zijn van andere mensen waarin ze zichzelf hebben uitgedrukt in en als respect voor de aarde, zichzelf en anderen – nieuwe producten kunnen dus tot stand gebracht/gecreerd worden wat gestuurd/ondersteund zal worden door een ‘ontwikkelings-organisatie’, specifiek gericht op wetenschap en uitvinders/uitvindingen, en die producten zullen dan globaal gepresenteerd worden voor mensen die erin willen meedoen – en als er dan genoeg mensen zijn die ermee willen ‘werken’, die willen genieten van het product, dan zal het gemaakt worden en vanuit dat perspectief zal je het kunnen ‘kopen’.

Er zal uiteraard één belangrijke overweging gemaakt moeten worden bij deze productie van nieuwe producten, namelijk ‘is het wat het beste is voor allen?’ en ‘is de schade die ermee aangericht wordt zo klein mogelijk?’. Er zal altijd wel een beetje schade gemaakt worden, want we bestaan nu eenmaal op een levende planeet.

De meer geavanceerde onderdelen/afdelingen in het onderzoek zullen pas later aan bod komen – eens Equal Money volledig geïmplementeerd is, dan kunnen we kijken naar wat er nog allemaal mogelijk is – zullen we andere planeten opzoeken? Bestaan buitenaardse wezens? Die vragen zijn maar belangrijk nadat we een stabiele samenleving hebben gevormd – en met een Equal Money Systeem zullen we die stabiele samenleving hebben. Een samenleving waarin jij zelf de uitvinder kan worden van vele dingen – dingen die in deze samenleving geen kans krijgen om uitgewerkt te worden omdat er geen geld genoeg is zullen in een Equal Money system een realiteit worden, omdat de criteria niet meer winst zal zijn. De criteria zal zijn wat het beste is voor het al het leven en waar al het leven op aarde voordeel uit haalt.

In de Freedom Blogs is waar je de laatste baanbrekende ideeën zal vinden over Gelijkheid en de Toekomst 2020.

Auteur: Kim
Plaats reactie

Terug naar “Veel Gestelde Vragen”