Zal ik mijn vrije keuze niet verliezen?

Hier kun je al velen vragen rondom het Gelijkheids-Geldsysteem vinden. Staat er iets niet bij stel je vraag in het forum hieronder.
Reginald
DIP: Ja

Zal ik mijn vrije keuze niet verliezen?

Berichtdoor Reginald » 18 Sep 2012, 01:09

Eerst moet je jezelf de vraag stellen; wat is vrije keuze, en heb je die nu in een kapitalistisch systeem? Heb je vrije keuze of heb je de keuze die geld he geeft. Op dit moment bestaat vrije keuze niet, dus je kan het niet verliezen. Je zal vrije keuze krijgen want je zal hebben wat je nu niet kan hebben door gebrek aan geld. Maar op het moment is vrije keuze het resultaat van de hoeveelheid geld je hebt. In een EMS heb je toegankelijkheid tot alles. Dus voor de eerste keer zal vrije keuze echt bestaan, en zal je niet gedwongen worden tot een keuze, of gemanipuleerd, of hard werken of je kinderen verwaarlozen om een keuze te hebben, of dieren te doden, of je bossen te vernietigen, de wereld te vervuilen om je keuze te hebben. En je zal meer vrije tijd dan ooit hebben. Dus we dagen je uit: doe wat onderzoek en hoor wat we delen. Ga verder dan de weerstand die je voelt, welke je bang maakt als je hoort dat je iets moet delen. Begin echt te onderzoeken wat vrije keuze is, en waarom het nu niet bestaat. De enige plek waar je vrije keuze kan hebben is met equal money. Je kan hierover lezen in de blog books, en de forums. Je kan hier zelf deel aan nemen, deel zijn aan het vormgeven van de toekomst. Een toekomst die allen omvat. Een inclusieve toekomst. Je krijgt toegang tot alles, op individueel niveau, met complete vrije keuze.

Auteur: Ann

Terug naar “Veel Gestelde Vragen”