Wietse

Lees even de openingspost, voordat je een topic opent. Stel je vragen in de desbetreffende sub-fora die je hieronder kunt vinden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wietse
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2013, 21:51
Locatie: Leeuwarden, Holland

Wietse

Bericht door Wietse »

Dank(u)jewel dat ik hier aanwezig mag zijn.

even voorstellen.

- Wat is je naam en leeftijd? Wietse, 34, .

- Hoe ben je bij Desteni gekomen? Youtube
Het eerste filmpje dat ik keek van Desteni was: in september 2007: I was a wiccan - Andrea Rossouw
Niet dat ik geinteresseerd was in wiccan, ik weet ook niet meer hoe ik het heb gevonden ...
20 september bracht mijn 2e wereld oorlog onderzoek op Adolf Hitler History van Desteni en ik raakte weer geinspireerd..

- Waarom sta jij voor een Gelijkheids-Geldsysteem en voor Wereld-Gelijkheid?
Ik sta voor een gelijkwaardig geldsysteem, ik heb best wel een aantal redenen, hier even een paar punten.
.Dan wordt leven op zijn waarde geschat en niet wat je weet, in welke sector je werkt waar je geboren wordt enz… meer vooral niet meer hoeveel geld je hebt. Geld lijkt de verblijfsvergunning voor het overleven op deze wereld in het huidige geldsysteem, dit is waar veel ellende vandaan komt.
Maar ik sta ook voor een “overgangs fase” met het onvoorwaarlijk-basis-inkomen. Ook veel redenen maar hier een opsomming: Dan kan het licht bijvoorbeeld van de automatisering van oranje naar groen, want dan hoeven we niet meer bang te zijn dat het banen overneemt. Het lijkt ook wat makkelijker om het over een onvoorwaarlijk-basis-inkomen dan over een gelijkheids-geldsysteem te praten met mensen.

- Wat is mijn begrip van "Hemel op Aarde"? wow hemel op aarde… voorheen geloofde ik niet echt dat dit mogelijk was, mijn begrip hiervan is bijvoorbeeld waar ik nu aan denk werkelijke wereld gelijkwaardigheid, en genieten van elkaars (,zelf, de natuur en de dieren) expressie, als ik zo vrij mag zijn om dat allemaal nog meetemaken.

- Zijn er specifieke video's die je aangesproken heeft? Zo ja, welke en waarom?
Vrijwel alle Desteni video’s eigenlijk. Bvb de “klassieke” Desteni video serie: "geschiedenis van de mensheid" en ""the system daemons" serie.
En "Mind Consciousness System research Desteni EarthFlake "
https://www.youtube.com/watch?v=HiyDZRVLBOk
Dit gaat namelijk over mijn systemen, Ik kan wel even vertellen wat er is “gebeurd” als daar interesse voor is. Want ik was in 2007 ongeveer 2 maanden met Desteni en tot mijn spijt ben ik er nu pas weer.
Om een lang verhaal korter te maken: Ik werdt namelijk bezeten door een angst systeem demoon, angst om bezeten te worden door een vervelende demoon (geest) (van desteni), buiten dat kreeg ik allerlij anti desteni materiaal te zien en werdt nog angstiger en ziek. Met als gevolg dat ik niets meer van me liet horen, stom eigelijk dat ik dat heb toegelaten en niet zo aardig, dit kwam eigelijk door de angst ik ben overigens nooit anti geweest. Ik ging weer verder met leven (als gedachten systeem bewistzijn), maar er waren wel dingen veranderd realiseer ik me. Als mede heb ik niet meer vergeving toegepast, tot een paarweken terug... bij af of de draad oppakkend en dat gaat eigenlijk weer met veel pleizier.

Hartelijke groetjes: Wietse.
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Wietse

Bericht door Sylvie »

Hoi Wietse, bedankt voor jezelf voor te stellen. Dat is een tijdje terug 2007, zowat in het begin van de publicatie van de artikelen, video's e.d.. Gaaf dat je er 'weer' bent of althans het proces van zelfvergeving weer oppakt. Zeker is er interesse in jouw systemen en wat er “gebeurd” is. Het is ook aan te raden de DIP Lite cursus te wandelen als je dat nog niet doet en een 7 jarige Reis naar Leven blog te starten waarin je alles met jezelf kunt uitschrijven en delen met anderen.

Het is momenteel inderdaad gemakkelijker om het met mensen over een basisinkomen te hebben dan over een gelijk geldsysteem. Daarom zijn we ook 'teruggestapt' naar het promoten van basisinkomen omdat we ontdekten dat de meeste geesten het Gelijk Geldsysteem nog niet kunnen bevatten. Een aantekening hierbij is wel dat wij van Desteni niet van een 'onvoorwaardelijk' basisinkomen spreken omdat het financieel niet haalbaar is iedereen een basisinkomen te geven; 'alleen' degenen zonder inkomen/werk zullen een zgn. Leefbaar Inkomen Gegarandeerd (LIG) ontvangen. Mensen met een baan en/of kapitaal zullen geen basisinkomen ontvangen. Zo is het basisinkomengarantiemodel te bekostigen. Dit is een punt dat ook de aanhangers van het 'onvoorwaardelijke' model zullen moeten gaan realiseren.

Het "stom vinden dat je het hebt toegelaten en het niet zo aardig vinden" kun je meenemen in je zelfvergevingen. Ja het is ja alles angst, angst voor jezelf.

Fijn dat je je aangesloten hebt. Met vragen kun je hier altijd terecht.

Het beste, Sylvie
Adem is het voedsel voor het lichaam
sylvia
Berichten: 334
Lid geworden op: 11 feb 2011, 13:53

Re: Wietse

Bericht door sylvia »

Welkom terug en welkom op het forum Wietse!

Mocht je het gat tussen 2007 en nu willen uitschrijven dan is dit de plek, op die manier kunnen anderen jou ondersteunen. Je kunt ook echt publiek schrijven en een blog starten en zoals Sylvie al zei de 7 jarige reis naar leven starten, die kun je hier posten.

De gratis Dip-lite cursus die in het Nederlands wordt voorbereid en nu alleen nog in het Engels is, is echt een aanrader, als je er een beetje uit bent.

Geniet ervan!
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Wietse

Bericht door IngridBloemheuvel »

Hallo Wietse, cool dat je er weer bent, welkom :D
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
ingridschaefer
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2012, 12:35

Re: Wietse

Bericht door ingridschaefer »

Hoi Wietse, welkom! Cool dat je hier 'weer' bent zoals je schrijft in je introductie. Bedankt voor het voorstellen.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: Wietse

Bericht door Martijn »

Wietse welkom, bedankt voor je introductie. Mooi om je hier te zien.

Angst ja, hoe verschrikkelijk ook en schijnbaar meer dan levensgroot, bleek me toch een illusie te zijn. Het is zelfs voorgekomen dat ik niet geloofde dat ik er zelfvergeving op toe zou kunnen passen. En ondanks dat paste ik het toch toe en ik liep door de angst heen en kwam er aan de andere kant uit tevoorschijn en het was er niet meer. Ik moet er nu om lachen, haha daar stond ik van te kijken! Die angst die me zo lang opgejaagd had, waar ik zo lang van weggevlucht was.

Enfin, enjoy the journey to life.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Miranda
Berichten: 94
Lid geworden op: 02 sep 2012, 20:46
DIP: Ja
Locatie: Meppel

Re: Wietse

Bericht door Miranda »

Hoi Wietse,

Cool dat je weer terug bent! Ik heb de DIP-lite gedaan, is een aanrader. Ik ben nu een jaar bezig met Desteni en mijn 7-jarige reis en ik merk dat ik steeds steviger kom te staan in mijn leven en de punten die ik aan het doorwandelen ben.

Succes en enjoy!

Miranda de Haas
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: Wietse

Bericht door Martijn »

je weet dat je onderaan de pagina kunt abonneren dan krijg je een melding in je mailbox dat er iemand gepost heeft.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Reginald
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 feb 2009, 00:56
DIP: Ja
Locatie: HERE

Re: Wietse

Bericht door Reginald »

Hoi Wietse,

Cool dat je er weer bent. Zoals reeds aangegeven is het bewandelen van de DIP-Lite een uitstekend ingangspunt om jezelf weer een beetje op te frissen qua definities/termen/inzichten en wat het proces inhoudt dat je gaat bewandelen.

Angst is inderdaad een van de redenen dat veel mensen zullen afhaken in den beginne. De anti-desteni propaganda heeft namelijk ook maar één pressiemiddel en dat is angst. Eventuele zelf-veroordelingen zoals bijv. schaamte kun je loslaten. Het is niet nodig. En zoals je ziet, wij zijn er nog steeds, en zitten allemaal in het proces tot werkelijke zelf-realisatie als 'wie wij zijn als leven'.

Er zijn nu heel wat meer nederlandse blogs dan in 2007, neem maar eens een kijkje!

Ik kan niet meer zeggen dan Enjoy! en mocht je vragen hebben dan zien wij deze graag tegemoet.

Reginald
Bekijk mijn video's op | Youtube | AntiHate
Lees mijn blogs op | Blogger (7yrs to life in dutch) | Unsharedstories.com
Bevriend me op | Facebook
Gebruikersavatar
Wietse
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2013, 21:51
Locatie: Leeuwarden, Holland

Re: Wietse

Bericht door Wietse »

Hallo, heel erg bedankt voor jullie warme welkom!
Martijn: bedankt voor de tip abonneren op deze topic, dit heb ik inmiddels gedaan,
Ik had namelijk ook niet zo’n warm welkom verwacht.

Mijn “DIP”-lite is een paardagen geleden gestart en dit gaat wel goed.
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/earthflake .

Cool deze steun!
Wietse.
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Wietse

Bericht door IngridBloemheuvel »

Earthflake! Ja, nu herinner ik me je
Je was 'lekker bezig' toen en ineens was je weg. :mrgreen:
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: Wietse

Bericht door Martijn »

ja ik heb toen video's van je gezien.
DIPLite, cool man. Een eenvoudige manier om in je proces te rollen.
Ik heb me geabonneerd op je kanaal en een video van je gezien waarin je praat over klassieke muziek en popmuziek en hoe je verstrikt raakte.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Wietse
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2013, 21:51
Locatie: Leeuwarden, Holland

Re: Wietse

Bericht door Wietse »

IngridBloemheuvel schreef:Earthflake! Ja, nu herinner ik me je
Je was 'lekker bezig' toen en ineens was je weg. :mrgreen:
Hallo Ingrid (Tulepie was het?)
Ja, ik ben door angst voor Desteni bijvoorbeeld om bezeten te worden door (niet-welwillende) demonen.
Met als gevolg dat ik in een zogeheten tijd-lus (timeloop) "op afstand" terecht ben gekomen.
Angst is dan ook zeker een onderwerp in mijn DIP voortgang (DIP-lite process).

Onze angsten zijn misschien wel slechts onheilspellende
aanwezigheden die slechts een gebrek aan inzicht zijn.


Cool dat je me nog kent.
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Wietse

Bericht door IngridBloemheuvel »

Yep Tullepie

Onze angsten ZIJN de demonen :)
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”