Hallo

Lees even de openingspost, voordat je een topic opent. Stel je vragen in de desbetreffende sub-fora die je hieronder kunt vinden.
IngridBloemheuvel
DIP: Ja

Re: Hallo

Berichtdoor IngridBloemheuvel » 06 Aug 2009, 01:22

lol ja, systeemdwazen en -idioten :mrgreen:

Welkom Chimead
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven

Jorn

Berichtdoor Jorn » 06 Aug 2009, 17:30

hai, Welcome

hoe ga ik om met de "nieuwe" inzichten?

ik pas toe wat word aangeboden oftewel ik test het uit voor mijzelf.

hannie

Berichtdoor hannie » 08 Aug 2009, 18:37

Hallo Chimead,

Leuk dat je meedoet op dit forum. Ik moet je helaas teleurstellen; Wij zijn ook systeemidioten maar wij weten het van onzelf, dus dat scheelt.

groetjes,
Hannie

Jozien

Berichtdoor Jozien » 08 Aug 2009, 21:24

Hallo,
Welkom!
You Tube: http://www.youtube.com/user/JozienFokkert
Face World:http://www.faceworldfaceoff.com
Blog:http://jozien-onenessandequality.blogspot.com

Martijn

Berichtdoor Martijn » 12 Aug 2009, 17:00

Ha Chimead! Bedankt voor je introductie text, heel herkenbaar.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com

Reginald
DIP: Ja

Berichtdoor Reginald » 15 Aug 2009, 03:10

Hoi Chimead,

Welkom!

Nieuwe inzichten kunnen je helpen bij je zelf-vergeving om te zien wie jij bent in de ware oprechtheid van jezelf (zelf-eerlijkheid). Deze inzichten die je hebt kun je het beste zelf onderzoeken door hierover te schrijven en hier jezelf te vergeven voor eventuele reacties, emoties, gedachten, aannames, percepties. Eventuele vragen schrijf je op en onderzoek je verder of je laat het erbij.

Wij raden het schrijven (in detail) aan, omdat dit zorgt voor veel zelf-inzicht en hierdoor onstaat zelf-intimiteit. Schrijven doe je in de volledige expressie van jezelf, je schrijft hoe je schrijft en je schrijft dit voor jezelf. Het schrijven is bedoeld om inzicht te krijgen in wie je bent en wat je leeft. Het is dus primair bedoeld voor jezelf.

Echte realisaties leef je. Daarmee omgaan gebeurd automatisch omdat realisaties zijn wie jij bent in zelf-eerlijkheid. Toch is het schrijven over realisaties aan te raden om te onderzoeken of je eventuele emoties en gedachten hebt.

Het delen van je realisatie met anderen, bijv hier op het forum, is een goede manier om jezelf te een te laten zijn met je realisatie. Het delen van je informatie zorgt voor zelf-acceptatie in kwetsbaarheid en openheid, eventuele reacties op posts op je realisatie zijn daarom ook weer handig voor zelf-vergeving.

iig have fun!
Bekijk mijn video's op | Youtube | AntiHate
Lees mijn blogs op | Blogger (7yrs to life in dutch) | Unsharedstories.com
Bevriend me op | Facebook

Martijn

Berichtdoor Martijn » 14 Sep 2009, 22:29

hoi,
hoe jezelf één te zien met die mensen..., je bent altijd één met alles in deze realiteit, omdat die holografisch van opzet is, elk deel bevat het geheel. Dat is een manier om het te bekijken.
Of: wat je ziet maakt deel uit van je innerlijk, onmiddelijk als je het ziet.
Of: de eigenschappen die je bij je medemensen meent te zien zijn jouw eigenschappen die je op hen projecteert. Het gevoel wat je aan hen toeschrijft maak je zelf.
Je deelt met hen hetzelfde leed. Want wat zij denken dat jij bent zijn zij weer zelf. Wat zij menen jou aan te doen doen zij zichzelf in de vorm van jou aan. Dat deel in hen wat jij vertegenwoordigt.

Al je reacties op hun zelfvergeven, ook alle nare eigenschappen die je hen toedicht jezelf vergeven. Wat je ziet zijn systemen die functioneren. Dat kunnen zij niet werkelijk zijn. Geloof het niet. Vergeef jezelf hun zo te zien.
Ik heb zelf meegemaakt hoe systeem demonen verdwenen door de zelfvergevingen. En dat er eenheid en gelijkheid voelbaar werd als herkenning dat we met z'n allen in hetzelfde verdomde schuitje zitten.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com

Terug naar “Stel jezelf voor”