Yoyoyoyoyo!!

Lees even de openingspost, voordat je een topic opent. Stel je vragen in de desbetreffende sub-fora die je hieronder kunt vinden.
Ann

Yoyoyoyoyo!!

Berichtdoor Ann » 02 Mar 2009, 21:58

:mrgreen: Hey iedereen

Mijn naam is zoals je al kan zien, Ann, en ik ben geboren op 1 september 1986. ik woon in Belgie Oost Vlaanderen bij mijn ouders maar ga binnenkort wsch alleen wonen. Ik heb kunsthumaniora gedaan en daarin afgestudeerd en in september begin ik een opleiding rgafische vormgeving en desktop publishing.
Ik eet veganistisch om zo weinig mogelijk misbruik te creeren met mijn eigen gedrag.
Kzit al een tijdje op het engelstalige desteni forum, wat mijn ogen heeft geopend voor vele dingen. Ik ben al een hele tijd bezig met zelf-onderzoek, de wereld, menselijk gedrag, geloof enz... Dit begon zo rond mijn 15-16 jaar. Eerst was ik vooral geinteresseerd in het christelijk geloof omdat ik met christenen in cnotact kwam. Ik maakte "paranormale" dingen mee en voelde me daardoor wel speciaal, ik hield van dat special gevoel ook, vaak wou ik het ook, maar toen die dingen gebeurden op het moment zelf was ik gewoon verschrikkelijk bang.
Dus eerst liet ik me meeslepen door mijn gevoelens, hoop, verlangens en gedachten, dingen die IK wou. Ik zei ook altijd dat ik wist wat God wou omdat ik het voelde...
lol, ik realiseerde me niet dat er miljoenen gelovigen zijn die dit ook doen, en miljoene mensen, die hun gevoel volgen, en zo misbruik in de wereld creeren en met elkaar vechten, polariteit in stand houden enz... De bijbel geloofde ik niet echt in, als ik het las vond ik dat god maar een sadist was. Want als god alwetend is en wezens schept wetende wat ze elkaar gaan aandoen, weten hoe ze kunnen lijden, hoe verward ze kunnen zijn tot ze zelfs zelfmoord plegen, wetende wie voor hem zal "kiezen" en wie niet en de hel in gaat... a load of crap dus, wie wil nu een sadist vereren? Velen blijkbaar
Dan ben ik ook bezig geweest met budhisme, katharisme enzo... dat lag me meer ivm liefde en verdraagzaamheid. Maar nog steeds was ik in essentie hetzelfde, ik volgde mijn gevoelens, puur eigen belang. Ik werd soms nog steeds kwaad, gefrustreerd enz... Ik werkte niet echt actief aan mezelf, ik was meer op zoek naar iets.

En dan kwam ik op een dag een video tegen van desteni, over 2012 en ik dacht: haha ja dat is echt logisch!
dus ik ging naar de website, niet echt wetende waar het over ging... ik had ook maar 1 video gezien. Al gauw begon ik meer te lezen, en wat ik las was gewoon waarheid. Over hoe de mind ons bestuurd enzo. Ik had dat wel al gedacht, lag vaak te worstelen met gedachten en ik voelde me zo nep om wat ik allemaal dacht en zei... ik voelde me oneerlijk. En dan op desteni las ik over self-honesty enzo. Ik begon meer vragen te stellen, topics te openen, en al gauw werd me veel duidelijk. Natuurlijk moet je het allemaal zelf ontdekken, je moet niet zomaar iets geloven van een bron die je "als waarheid" ziet, want iedereen kan leugens vertellen. Maar veel wat je zal lezen kan je gewoon bij jezelf en in de wereld zien, daar is geen geloof voor nodig.

Tot hiertoe mijn beschrijving :P

Jozien

Re: Yoyoyoyoyo!!

Berichtdoor Jozien » 03 Mar 2009, 00:35

Hi Ann :evil:
You Tube: http://www.youtube.com/user/JozienFokkert
Face World:http://www.faceworldfaceoff.com
Blog:http://jozien-onenessandequality.blogspot.com

Jorn

Berichtdoor Jorn » 03 Mar 2009, 10:26

Hey Ann.

IngridBloemheuvel
DIP: Ja

Berichtdoor IngridBloemheuvel » 03 Mar 2009, 12:03

Ik werkte niet echt actief aan mezelf, ik was meer op zoek naar iets.

Dat vind ik nou een goede omschrijving van wat veel New Agers doen!

Kunsthumanoria - dat moet vlaams zijn, is zoiets als de Kunstacademie in Nederland?
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven

Ann

Berichtdoor Ann » 03 Mar 2009, 13:10

Ingrid schreef:
Ik werkte niet echt actief aan mezelf, ik was meer op zoek naar iets.

Dat vind ik nou een goede omschrijving van wat veel New Agers doen!

Kunsthumanoria - dat moet vlaams zijn, is zoiets als de Kunstacademie in Nederland?

Ja klopt:)
allebei :mrgreen:

Terug naar “Stel jezelf voor”