D

Hier kun je velen vragen vinden met een antwoord. Blader hier zeker eens doorheen!
Plaats reactie
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

D

Bericht door admin1 »

V. Wat is een déjà vu? Waarom ervaren we dit?

A. We houden veel herinneringen vast van vele plaatsen waar we al eerder zijn geweest - wat je zult merken is dat het niet specifiek is en op energie/emotie gebaseerd - dat is deel van de programma’s die geüpload worden van de zielsconstructie dat werd gebruikt in een volgend leven om zo een gevoel van mysterie en grootheid te installeren dat zelden of nooit verder ging dan de ervaring die een moment lang duurt...

Als de déjà vu specifieke gelinkte herinneringen opbrengt - integreer en vergeef ze onvoorwaardelijk - maak een statement van wie je bent en stap - voorzichtig echter voor statements dat je niet bereid bent te leven - de structurele resonantie wordt je leraar en is wreed en specifiek in het manifesteren van de meester.

Enjoy

Eagle
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

D

Bericht door admin1 »

V. Kan er iemand mij wat meer vertellen over déjà-vu’s?

A. Dit zijn tijdlussen van dezelfde fouten die we niet konden zien omdat we de ervaring een emotie- en gevoelswaarde hebben gegeven - emoties en gevoelens zijn de energie dat het robot-mindysteem genereert om ons in slavernij te houden - terwijl we vriendelijk zijn tegen diegene die zich verstoppen achter excuses om hun verantwoordelijkheid niet te nemen - de Aarde en dieren lijden en omdat wij ons verstoppen achter emoties zullen we geen actie ondernemen, maar mensen hun excuses aanvaarden en hen later de schuld geven voor het leed dat we zien in deze wereld - toch zijn wij de oorzaak door het toestaan van emoties en gevoelens te laten bestaan als de mind.

Eagle
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

D

Bericht door admin1 »

V. Dus je bedoelt dat déjà vu’s gebeuren wanneer je een fout maakt, een fout die jij zelf niet herkent?
Zeg je dat je niet vriendelijk mag zijn tegen mensen die zich achter excuses verstoppen waarvan ze zich zelf niet bewust zijn.
Betekent dit dat ik die dingen doe. Want ik herken dit echt niet op de manier waarop jij er over spreekt, want ik onderneem actie en ik aanvaard geen excuses. Maar ik ben wel vriendelijk, ik heb niet de gevoelens van te reageren in agressie tegen anderen.
Ik dacht dat déjà vu’s zoals dromen waren, alsof je ze de nacht ervoor gedroomd hebt, zo voelen ze voor mij aan.


A. Dit is een geprogrammeerde mindrealiteit, geïnterpreteerd door het onderbewustzijn van iedereen tezamen - niemand is zich bewust van iets buiten de onbewuste mind hologrammen.

Dus de noodzakelijkheid om het te stoppen om het misbruik van de natuur te stoppen - vriendelijkheid naar het leven toe is cool - vriendelijkheid naar robots toe die alleen zullen misbruiken - niet cool.

Het is belangrijk om het materiaal te bestuderen - velen hebben geprobeerd om verandering in de wereld te brengen en begrepen niet wat er onder ogen moest worden gezien en maakten geen enkele verschil, maar creëerden meer innerlijke mind-dimensies en versies van het geloof om zo vast te blijven zitten in cycli van percepties - deze cycli van perceptie zijn déjà vu’s - je hebt de fout al eerder gemaakt - in feite - werd dezelfde fout gemaakt gedurende 350 biljoen jaar op verschillende manieren.

Dus - bestudeer het materiaal om te begrijpen hoe deze generator te stoppen van hologrammen zodat iedereen vrij kan zijn.

Eagle
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

D

Bericht door admin1 »

V. Je maakt me verdrietig. Ik voel me niet zo goed vanbinnen nu.
Ik zal nooit wreedheid tonen aan anderen. Dus wat bedoel je? Wat denk je dat we zouden moeten doen? Ik voel me wel van streek gebracht en vol energie wanneer ik andere mensen slechte dingen zie doen aan (bijvoorbeeld) dieren.


A. Bestudeer het materiaal - we zullen je assisteren om het probleem te begrijpen - kijk naar de geschiedenis van alle mensen die geprobeerd hebben verandering te brengen - alles werd alleen erger = hoe hard ze ook probeerden - dus.

We zullen het anders moeten doen - door de mind te stoppen door zelfvergeving en zelfeerlijkheid - en deze zelfeerlijkheid betekent dat we moeten kijken en zien hoe ons wezen hier in deze tijd in verscheidene manieren ondersteunt wat er gebeurt in de wereld - ook als we niet direct hieraan deelnemen.

Het is verdrietig - want niemand wil dit zien en omdat niemand wil zien - is iedereen aan het proberen om te overleven als een systeem van misbruik en op deze manier misbruiken ze dus zichzelf en de natuur.

Dus, liefde kan nog niet bestaan - want liefde zou het niet toestaan dit te laten gebeuren zoals het aan het gebeuren is - en het is aan het gebeuren - 27 000 kinderen sterven elke dag - wie geeft er echt om - en wat ben jij bereidt te doen om dit te stoppen.

Of zal je weglopen en je verstoppen in overleving en angst - in dit leven zal de waarheid van elk wezen bekend worden/gekend zijn.

Eagle
Plaats reactie

Terug naar “FAQ”