Wat is de reden van ons bestaan?

Hier kun je velen vragen vinden met een antwoord. Blader hier zeker eens doorheen!
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

Wat is de reden van ons bestaan?

Bericht door admin1 »

V. Waarom bestaan mensen? Wat is het doel? En waarom bestaan de dieren? Is er een reden?

A. Ahhh – de vraag die de mind van velen bezig houdt: Waarom besta ik/Waarom ben ik hier?
Ik heb geen reden gevonden waarom we bestaan en ik heb geen bedoeling gevonden voor ons bestaan, geen reden voor of bedoeling van waarom ik hier ben.
En toch: ik ben hier.
En toch: ik besta.
Of je nu in deze wereld bent of in het interdimensionale bestaan - je bent hier in deze wereld, je zult hier zijn in het interdimensionale bestaan, je bestaat hier in deze wereld en je zult bestaan in het interdimensionale bestaan. Dat betekent - of je nu op Aarde bent of in het interdimensionale bestaan: je bent nog steeds HIER en je BESTAAT nog steeds.

Wij, het dierenrijk - alle 'wezens' die bestaan waren oorspronkelijk ontworpen en geprogrammeerd door de in het mindbewustzijnsysteem ingevoegde 'reden' en 'doel' van het bestaan en het hier zijn. De reden: slaven zijn van een wezen dat 'God' verlangde te zijn en het doel: een koninkrijk voor deze 'God' te bereiden om hem tot onsterfelijkheid te verheffen.

Het standpunt dat ik hier duidelijk maak is dat de mind een reden en doel nodig heeft om zijn eigen bestaan te bekrachtigen en te bevestigen, dat een 'reden' en 'doel' voor het bestaan, een verlangen naar een reden en doel van het bestaan, een slavernij-programma is, ontworpen binnen en als het mindbewustzijnsysteem van mensen in en als het menselijk lichaam.
Want de overtuiging dat er een reden en doel nodig is voor het bestaan: is afscheiding, want dan besta je door een reden en door een doel in afscheiding van jou, in plaats van dat je bestaat, in plaats van dat je HIER bent: ik besta, ik ben hier.

Dus het is niet Ik (door een doel en reden) besta, het is: Ik besta.
Dus het is niet Ik (door een doel en reden) ben hier, het is: Ik ben hier, Ik, mij, ZELF bestaat HIER.
Dus jij bent hier en je bestaat - de vraag is echter: willen we doorgaan met te bestaan en hier te zijn zoals we al eons van tijd van onszelf hebben geaccepteerd en toegestaan om te bestaan en hier te zijn in en als dit bestaan?

We stellen voor dat iederEEN HIER staat in zelfoprechtheid, BESTAAT als één en gelijk als LEVEN in en als ZELF, IK, MIJ - zodat allen HIER in zelfoprechtheid mogen staan, en bestaan als één en gelijk in en als LEVEN - zodat we allemaal één en gelijk als leven hier in zelfoprechtheid mogen zijn - en een bestaan manifesteren waarbinnen we bestaan hier als wie we werkelijk zijn als leven als één en gelijk.
Want op het moment accepteren en staan we onszelf toe om te bestaan en hier te zijn in afscheiding door geaccepteerde en toegestane deelname aan de mind.

Dus assisteer en ondersteun zelf praktisch in het HIER zijn in zelfoprechtheid en in het bestaan als LEVEN, bestaan, wat betekent leven als het leven als wie we werkelijk zijn, is het toepassen van zelfvergeving, zelfoprechtheid, zelfcorrigerende toepassing, ademenen en schrijven - hetgeen is besproken in videointerviews - om zelf te realiseren wie we werkelijk zijn en om de mind te stoppen.
Hierbinnen is geen enkele reden of bedoeling als een verlangen voor het bestaan of om hier te zijn, relevant - want we zijn wie we zijn als het LEVEN HIER en we LEVEN wie we zijn.

Bruce L.
Plaats reactie

Terug naar “FAQ”