Fee

Hier kun je velen vragen vinden met een antwoord. Blader hier zeker eens doorheen!
admin1
Beheerder

Fee

Berichtdoor admin1 » 16 Jan 2009, 22:14

V. Waar lijken ze op? Wat zijn hun namen? Hebben ze eigenlijk wel namen?

A. De Feeën presenteren zich - interdimensionaal - als elk ander wezen: de ei-vormige geluidsexpressie.

Maar – in termen van zich presenteren aan mensen – zouden ze er helemaal uit zien zoals mensen ze portretteren – kleine wezentjes, met vleugels, eerlijk en elegant in expressie.

Ze hadden geen specifieke namen nee – ze kozen hun eigen naam naar gelang hun expressie voor een moment in het assisteren en ondersteunen van mensen.

Enjoy

Winged

admin1
Beheerder

Fee

Berichtdoor admin1 » 16 Jan 2009, 22:16

V. Wanneer mag ik een Fee-interview aanvragen?

A. Op het moment doen we alleen fee-interviews voor diegenen die zichzelf effectief assisteren en ondersteunen in dit proces van het stoppen van de mind – zelfvergeving, zelfoprechtheid in elk moment van elke adem – focus op ademen als hier blijven als de adem van zelf en toepassing van zelfcorrectie. Dit wordt gezien in de deelname op het forum en de expressie van zelf als de woorden van zelf.

We assisteren en ondersteunen diegene effectief die zichzelf effectief assisteren en ondersteunen.

Jack

admin1
Beheerder

Fee

Berichtdoor admin1 » 16 Jan 2009, 22:19

V. Ik was benieuwd over deze orbs die ik zie in sommige van mijn foto’s. Ik heb ze eigenlijk enkel opgemerkt als ik op de foto sta of wanneer ik de foto heb genomen maar ze lijken op kleine witte schijven of ballen en ze hebben een patroon in zich wanneer je inzoomt. Sommigen zien er geel uit en sommige wit of oranje-achtig. Sommige mensen zeggen dat het gewoon de digitale camera is dat stof oppakt wanneer de flash afgaat maar ik weet het zo net nog niet. Een vriend van mij nam een paar foto’s van mij terwijl ik aan het skaten was in een leeg zwembad en in 3 van de 9 of 8 foto’s waren orbs te zien. Minstens 30 in één foto. En alle foto’s werden genomen in een paar minuten terwijl ik heel de tijd door aan het skaten was. Het lijkt mij dat als het om stof ging er in elke foto orbs zouden moeten staan. Ik ben gewoon benieuwd. Als het niets is ben ik daarmee content.

A. Ja – sommige van deze orb-achtige foto’s zijn zo door stofdeeltjes en moleculeformaties van de lucht, het licht van de zon/licht van in een huis dat reflecteert op de moleculaire formaties van de lucht en stofdeeltjes – maar er zijn zulke afbeeldingen van orbs die van Feeën zijn!

Alleen Feeën komen op een foto te staan als Orbs – althans – dat is hoe het vroeger was.

Nu bestaat het geheel van het interdimensionaal bestaan in en als het menselijk lichaam – we staan niet langer naast je, achter je of voor je – we staan in en als je.

Lilly

admin1
Beheerder

Fee

Berichtdoor admin1 » 16 Jan 2009, 22:22

[Antwoord op een vraag gekregen per e-mail]
A. Orbs manifesteren zich zoals jij beschrijft dat ze vastgelegd worden op twee verschillende manieren:

Orbs zijn Feeën geweest die werden vastgelegd, maar enkel en alleen feeën – geen enkel ander dimensionaal wezen in deze realiteit zou zichzelf presenteren als een ‘Orb-achtige expressie’ buiten Feeën.

Kijk, wat er gebeurt wanneer je een moment vastlegt op film/digitale camera is dat terwijl het moment wordt vastgelegd door een foto of door een film – strekt een lichtstroom (onzichtbaar voor het blote oog) zich uit vanuit het apparaat door de lens waardoor het moment dat wordt vastgelegd wordt gezien – de lichtstromen zijn echter heel minuscuul. Hierdoor reflecteren deze lichtstromen zich op luchtmoleculen die waterdruppeltjes in zich vasthouden – in deze ‘reflectie’ – wanneer het moment wordt vastgelegd door een foto of door een film – verschijnen deze als ‘orb-achtige’ structuren. (Wat op zichzelf echt al heel geweldig is – vele mensen in deze wereld zien de lucht die ze inademen als vanzelfsprekend, het feit dat we ademen en wat de natuur ons onvoorwaardelijk verstrekt, wordt als vanzelfsprekend gezien. We hebben dit ook besproken – want de eigenlijke ‘God’ in deze wereld is de natuur, zonder de natuur, adem hier als wie we zijn zou verloren raken, we zouden niet kunnen bestaan (gewoon een interessante observatie om toe te voegen terwijl ik aan het schrijven was).

En daar heb je het – de twee manifestaties van ‘orb-achtige structuren’ vastgelegd op film/foto.

Jack

Terug naar “FAQ”