het eind van doelen

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

het eind van doelen

Bericht door Martijn »

paar dagen terug voelde ik het gedachtenbewustzijnsysteem instorten, verschrompelen, verbrokkelen, zoiets. Ik voelde o.a. dat de doelen in mijn leven wegvielen.
Vanddag merkte ik dat ik alles meemaakte en deel had aan gebeurtenissen en interacties, maar alles functioneerde op de automatische piloot.
Ik had niks in te brengen en kon niks doen. Ik kon er alleen maar doorheen ademen, ademend aanwezig zijn. Er kwamen wel punten op: ik voelde me slachtoffer, ik voelde me gemanipuleerd, ik voelde me belazerd. Alles vergeven.
Toen het systeem crashte, had ik geen angst, geen paniek, ik had een associatie met gek worden, ik dacht hoe moet dat dan, practisch gesproken. Dus ik ging er niet helemaal in mee, liever in stukjes.

Nu zijn dus de doelen verdwenen. Vandaag mijn hobby modelvliegen, daar stimulatie door ondervinden, ik was zo cool als wat zonder zelf te vliegen, ik had m'n spullen niet bij me, en ik baalde nauwelijks.
In m.n telefoongesprekjes met Mirjam merkte ik dat m'n normale momenten waarin ik energie op wek in m'n systeem n.a.v. haar stem, 9wat ik dan uit in enthousiasme en betrokken heid) dat ik die gewoon voorbij liet gaan. Op een uitzondering na, toen ze vertelde dat ze in haar eentje een zwaar en langdurig werk had gedaan, dat emotioneerde me.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat jij mij nodig hebt om je te helpen bij zwaar werk.
ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat het heel erg is voor jou om zwaar en langdurig werk te doen.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”