wakker worden

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

wakker worden

Bericht door Martijn »

als ik als kind wakker werd en begon te spelen en met m'n zus te kletsen, dan, als ze vonden dat het te vroeg was, of te luid, dan riep m'n Pa boos dat we stil moesten zijn.
Ik kwam er vanochtend op omdart ik merkte dat ik een programma heb dat ervoor zorgt dat ik verdwijn in onwillekeurige gedachten. (ik merkte dat het een programma was omdat ik er niet onderuit kwam om in onwillekeurige gedachten te verdwijnen.)
Dat was de oplossing die ik had toegestaan en geaccepteerd in mezelf uit angst voor de boze stem. Ik deed namalijk niets verkeerd, of goed, ik was gewoon wakker geworden en actief. Dus het was vanuit de realiteit niet te snappen waarom ik boosheid naar me toe kreefg, de oplossing moest dus ergens anders liggen, nl. in de gedachten over de realiteit. Zodoende ga ik 's ochtends in gedachten om mijn expressie na het wakker worden te verhinderen en allerlei opkomende gedachten na te agaan, in de hoop dat ik een clue krijg over de logica waarmee ik te dealen heb die maakt dat mijn Pa boos roept.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd rte hebben te geloven dat het boze roepen van mijn Pa iets met mij te maken heeft, i.p.v. mij te realiseren dat hij iets uit wat zich in hem afspeelt en dat op mij projecteert.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te worden n.a.v. de boze stem van mijn Pa en in gedachten te gaan.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben in gedachten te gaan om een oplossing te vinden voor de boosheid van mijn Pa, i.p.v. in de adem en als adem hier te zijn en mij er doorheen te ademen.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”