"mijn" lichaam

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

"mijn" lichaam

Bericht door Martijn »

de laatste tijd denk ik wel eens: waaromzou alleen ik van "mijn" lichaam gebruik mogen maken? Het lichaam is zelf iemand. Wie ben ik om het de hele tijd bezet te houden. Is er iemand anders die belangstelling heeft om in "mijn" lichaam te zijn? Heeft "mijn" lichaam zelf er belangstelling voor om een ander in zich op te nemen.
Terwijl ik dit typ, krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer ik zou zeggen: zou een ander zin hebben om met mijn vriendin intiem te zijn, lol. Daaruit concludeer ik dat ik een relatie met "mijn" lichaam heb.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben "mijn" lichaam voor mezelf te willen houden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben "mijn" lichaam te gebruiken voor de doelen van mij als persoonlijkheid, als structurele resonantie.

Ik vergeef mezelf niet toegestaan te hebben in eenheid en gelijkheid met "mijn" lichaam te zijn.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: "mijn" lichaam

Bericht door IngridBloemheuvel »

haha Martijn, tijd om portaal te worden/zijn?
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Re: "mijn" lichaam

Bericht door Jorn »

je lichaam is een gemanifesteerde informatie database of te wel een circulatie systeem die op een specifieke manier geprogrammeerd is en het is dus in en als dit lichaam dat je overtuigd bent geraakt van jouw als de informatie in en als dit lichaam terwijl je het bent in feit in actualiteit, wat dus inhoud dat er geen scheiding is tussen een lichaam en informatie of een programma wat draai want juist dat het programma draait houd het bijelkaar, het is weleens gezegd dat de enige reden waarom je je lichaam niet kunt verlaten is omdat je bang bent dood te gaan of je vasthoud aan een bepaalde constructie als jezelf als bewustzijn, wat als effect inderdaad heeft dat je lichaam in elkaar stort als een huis van kaarten. Maar als je jezelf volledig kunt centralizeren als de kern zonder je te investeren in jouw als een gemanifisteerd systeem dan is de doorgang of het verlaten een realizatie van jezelf als bron voor alles wat er is inplaats van het ding opzich, wat verlaat er dan eigenlijk? en wat blijft er zitten dat je niet doodgaat? hoe kun je blijven bestaan als een systeem en tegelijkertijd toch je lichaam verlaten? enige antwoord daarop is dat de realizatie opzich van een en gelijkheid direct als gevolg heeft dat je niet die specifieke plek en tijd bent en dus overal tegelijk kunt zijn en in je lichaam.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: "mijn" lichaam

Bericht door Martijn »

dank voor je bericht. Ja, ik merk inderdaad dat het zijn zich uitbreid tot lichaam&omgeving. Omgeving t/m het oneindige universum, het lichaam blijft, als een toegangspoort. Elk willekeurig onderdeel van het al waar ik me op richt deelt zichzelf aan mij mede.
Dat centraliseren had ik nog niet bekeken, dat is nieuw voor me. Ik merk dat er zelfdefinities opduiken in de vorm van gestalten zoals ik mezelf ooit gezien heb. Die ben ik aan 't zelfvergeven.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”