persoonlijke doelen

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

persoonlijke doelen

Bericht door Martijn »

wanneer ik me uitbreid tot lichaam&omgeving, dan komen mijn persoonlijke doelen me absurd voor.
Het is alsof ik blader door de pagina's van een boek en lees over de belevenissen van Martijn en zijn wereld. Ik blijf maar bladeren en bladeren, alsof ik verwacht er iets uit te krijgen, ik ben erop gefixeerd.
Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben me t erealiseren dat ik verslaafd ben aan de energetische kick van het hebben van ervaringen als Martijn.
Ik maak dit systeem los
ik verwijder het en
ik wis het.

Ik ga verder met het zijn van een lichaam&omgeving, ademend.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: persoonlijke doelen

Bericht door Martijn »

daarna vond ik dit stukje van Bernard, gepubliceerd door Jorn:

Let every outbreath be like a DEATH --a letting go --and you will find the unknown--the unpredictable that was hidden in the rules and the structure of accepted existence

in the inbreath then embrace this UNCONDITIONALLY -- to move as life to the motion of life--to unstuck life from structure and design into dynamic movement as self here

In this DEATH is no more

and life is HERE eternal

from stuckness to motion -- Motion either exist as system or as ourselves

in this

we

CHOOSE

until we are the MOTION and CHOICE is NO MORE
------------------
wat ik eruithaal is het uit ademen als doodgaan. Alles wat ik als Martijn vanuit mijn perspectief zie, alle waardes die ik toeken aan de onderdelen der werkelijkheid, dat alles laat ik sterven.
Ik deed dat en inderdaad zo ging het en een frisheid ademde ik in, en ik realiseerde me de mufheid van het zijn in de gedachte persoon Martijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben het zijn als Martijn te beleven als een vervolgverhaal, steeds benieuwd naar de volgende episode.
Het scheen me toe dat er geen alternatief was, dat het volgen van het vervolgverhaal de enige mogelijke manier van zijn was.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat het zijn als martijn de enige mogelijke manier van zijn is.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: persoonlijke doelen

Bericht door IngridBloemheuvel »

Fascinerend! En geweldig dat ik jouw proces zo mee mag beleven.
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: persoonlijke doelen

Bericht door Martijn »

dank dat je de gelegenheid hebt verwezenlijkt in de vorm van deze site dat ik uitdrukking kan geven aan mijn proces.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”