sinusitis

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

sinusitis

Bericht door Martijn »

is meen ik de naam voor ontsteking in de neusbijholtes en evt. voorhoofdholte.
Hier heb ik chronisch last van en ik gebruikontstekingsremmer om er niet dood aan te gaan. Soms stop ik een tijdje om te zien of mijn zelfvergevingen daaromtrent al vruchten afgeworpen hebben.
Laatste ontdekking is dat ik op dat deel van mijn gezicht een energie samentrek, als ik mij reduceer tot een persoontje. Ik vergeet mijn uitgebreide zijn en trek me samen tot een persoontje dat voor zijn eigen genoegen leeft.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mezelf samen te trekken tot een persoontje dat voor zijn eigen genoegen leeft.
Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben me te realiseren dat ik om een persoontje te zijn een energie samentrek in mijn gezicht die sinusitis veroorzaakt.
Ik vergeef mezelf toegestaan engeaccepteerd te hebben mijn adem te vergeten wanneer ik mij samentrek tot een persoontje.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sinusitis

Bericht door Martijn »

vandaag op de fiets, "zag" ik overal leven in en maakte ik geen onderscheid tussen mijn lichaam en de omgeving. Ik ademde volop en uiteindelijk, bijna thuis, ontstond er voor het eerst ruimte in mijn gezicht, waar anders een druk voelbaar is.
Ik keurde die ruimte onmiddelijk af.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de ruimte die ik voelde ontstaan in mijn gezicht af te keuren.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de ruimte die ik voelde ontstaan in mijn gezicht te veroordelen als "Luciferisch".

onderweg had ik de adem beoefend: uitademend zei ik/dacht ik: ik vergeef systemen in mezelf. of ik ze nou buiten me zie of in me, het is allemaal in mij.
En inademend opende ik me dan voor Leven. Het onbekende, niet ingevulde, wat geen voortzretting is van het verleden.
Ook beoefende ik vandaag: uitademing als dood van de persoonlijkheid, terwijl ik uitadem houd ik niets van wat ik denk te zijn vast, ik laat de bekende mij los. En ik adem het frisse onbekende in.

"t was net of ik in madurodam fietste: alles oogde zo klein, de huisjes, de bomen, wat hebben we alles en onszelf klein gemaakt.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerdte hebben te leven als verwachtingsvol verlangen naar wat de computer te bieden heeft.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te leven als verlangen naar bevrediging door het proeven van eten.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te leven als verlangen naar bevrediging door middel van zintuigelijke indrukken.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sinusitis

Bericht door Martijn »

wat ik nu toch weer ontdekte: ik heb Anu in mijn hoofd.
Anu, de reptiliaanse leider die existentie heeft gevormd tot wat het nu is, met onze stilzwijgende toestemming en/of accepteatie.
Ik wilde het echter niet gewaarzijn, Anu in mijn hoofde, daarom trok ik me terug uit mijn hoofd en dat maakt dat de levenskracht er te zwak is en daarom ontsteekt het. Naar mijn indruk.
Het is nu zaak om Anu, zijn visie en zijn verstand in me op te nemen als mezelf, niet meer afgescheiden van hem. Ik heb Hem Zijn gang laten gaan, hij is voor mij mezelf, ik heb hem voor mij mij laten zijn. Terwijl ik de verantwoordelijkheid voor wie ik ben aan hem heb overgelaten en ben gaan leven als degene die hij bedacht had dat ik zou zijn: Martijn de Graaf.
Zijn visie is doodnuchter, berekenend, gericht op zichzelf, eenzaam, alles is geoorloofd om alles te gebruiken om het eigen bestaan zeker te stellen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij af te scheiden van Anu.

Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben Zijn eigenschappen te erkennen als mijn eigenschappen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben wie en wat ik ben overgelaten te hebben aan Anu zonder er zelf verantwoordelijkheid voor te nemen.

Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben te erkennen dat ik hem ben en hij mij is.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sinusitis

Bericht door Martijn »

tot m'n verbazing ontdek ik allerlei emoties en emotionele houdingen in m'n gezicht.
Die vergeef ik mezelf natuurlijk. Ik was dus zo weggetrokken uit m'n gezicht dat ik dat niet in de gaten had.
Zonet ontdekte ik b.v. een ontkenning die een onzekerheid afdekt die ik dan omzet in een vragend gezicht.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben in mijn gezicht een onzekerheid af te dekken met een ontkenning en die dan om te zetten in een vragend gezicht.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sinusitis

Bericht door Martijn »

ik merk dat ik energie vrij maak uit mijn lichaam, uit een plek boven mijn verhemelte. O.a. dan, überhaupt wel uit plekken in mijn hoofd. Zo heb ik al twee keer "onverklaarbaar" kaakontsteking gehad in het verleden. De chirurg moest eraan te pas komen anders wass de ontsteking door m'n hele kaak gegaan en in mijn bloed gekomen en was ik eraan dood gegaan.
Hetzelfde geldt voor holte onsteking.
Dus dit hele onderzoek is van levensbelang. Ik ben blij dat het een na het ander duidelijk wordt.
Nu dus het uitpersen van die plek achter mijn neus om er energie aan te ontlenen.
Heb ik iets om op te letten gedurende de dag, het moet nu uit het onbewuste getild worden en het is nodig dat ik mezelf erop betrap, en dat ik het mezelf vergeef tot het afgelopen is met deze schadelijke gewoonte.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sinusitis

Bericht door Martijn »

vandaag kon ik maar moeilijk ademen zo aan het eind der middag, des avonds werd het nog erger. tot ik 4 tellen ademhaling ging doen, en dat doorzette, toen kon ik steeds beter ademen. Dus toch maar meer toepassen. Ik had het een tijdje gelaten voor wat het was.
Heel apart vind ik dat er als de adem lekker doorzet er een impuls vanuit gaat...
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sinusitis

Bericht door Martijn »

hoi,
opgezocht in de structurele resonantie serie, vond ik het neuspunt, dat het wachten op God in zich draagt. Maandagochtend in mijn bijeenkomst merkte ik rond mijn neus dit wachten-op te dragen, en wel op de manier dat ik wacht op eenander om te spreken met woorden die een verlossing betekenen voor het bestaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te wachten op God, op een Goddelijk ingrijpen dat ons allen verlost.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij ondergeschikt te hebben gemaakt aan dit wachten op God, waardoor ik niet op sta in mijzelf en stappen zet om het bestaan richting te geven.

Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben op te staan in mijzelf en stappen te ondernemen om richting te geven aan dit bestaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaacepteerd te hebben te denken dat ik voor straf op aarde ben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben wanhoop te voelen bij de gedachte dat ik het wachten op God op geef.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij neer te leggen bij het idee dat ik het verdien om opgesloten te zijn in deze realiteit omdat ik iets verkeerd heb gedaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij neer te leggen bij het idee dat God mij heeft opgesloten in deze realiteit.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat God rechtvaardig is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd tre hebben "Luciferisch" te zien als slecht.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sinusitis

Bericht door Martijn »

Hoi,
ademen werd zo anders: In navoging van de ontdekking dat als ik mijn lichaam beweeg in de ruimte dat ik dan tegelijk de ruimte beweeg om miojn lichaam, zag ik als adem de ruimte beweeg om mijn longen te vullen met lucht, en dan laat ik dat weer los in de uitademing.
Dat is het gekke eenzijdige wat in het woord besloten licht: ademHALEN. Zo leefde ik dat ik dacht dat ik adem moest HALEN. Nu zie ik dat adem mij de lucht te binnen brengt, en ik laat het weer los als de adem het weer weghaalt.
Daarin werd het me duidelijk, dat als ik de adem in mijn longen heb, het heel belangrijk is wat ik in mij heb. Is het een gedachte of een gevoel of een emotie, want wat ik in mij heb geef ik mee aan de adem als die weer naar buiten gaat, en dat gaat de wereld in en creëert daar datzelfde.
We zien in de wereld wat er ontstaat uit de menselijke emoties en gevoelens en gedachten, een ramp die zich uitbreidt. Dus dat zou je niet moeten willen meegeven.
Dus nog meer aandacht voor het moment tussen de inademingen de uitademing, 4 tellen kijken wat is er in mij. Is er iets anders dan mezelf alleen, dan uitademen en zelfvergeven. Op die manier geef ik niks mee aan de adem wat bijdragen zou aan wat er al is ontstaan uit de mens.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”