dimensional communication

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

dimensional communication

Bericht door Martijn »

hallo,
in de bijeenkomst van ons maandagochtendgroepje, 4 mensen, vond er een ingrijpend proces plaats. E'en van ons ziet vaak beelden die ons duidelijkheid verschaffen over waar wee mee bezig zijn kwa proces, soms een woord, maar deze keer, nadat we zeiden, kom, we gaan kijken wat er uit de stilte naar voren komt.
Ze begon met enige tussenpozen woorden te zeggen. (de beelden en woorden hebben geen enkele betekenis voor haarzelf) en ik merkte dat het over mij ging/voor mij bedoeld was. Er werd gezegd: dit is heel belangrijk, en: concentratie is vereist, ook: zegevieren, en: moment supreme .ussendoor enkele beelden.
Ik was terug in mijn jeugd, bij mijn opa en oma. Daar was ik verstrikt geraakt in een familie hoedanigheid. Op een bepaald moment in onze bijeenkomst, opende ik me helemaal voor de stem van de spreekster en haar stem klonk in mijn innerlijk als de enige stem die er is en mijn oma sprak in haar stem.
Door de begeleidende woorden kon ik een proces doormaken van bevrijding uit de familie bepaling.

Sinds deze, afgelopen, maandag, ben ik innerlijk veel opener voor Leven als eenheid en gelijkheid.
Een lang vergeten werkelijkheid. Ja zelfs moet ik zeggen dat als ik die openheid niet betracht, dan gaat na enige tijd alles wringen in m'n lijf.

De dieren zijn buitengewoon vriendelijk voor me, en dat is wederzijds. Ik groet de dieren die ik onderweg van op mijn fiets zie. Ze zijn ook in het innerlijke Leven, ze zijn als een levend geheel.

Ik had een gesprekje met het paard van "m'n vriendin". Wij waren binnen, hij stond buiten in de wei. Zij had een aantal vragen aan hem, over z'n eten, en over z'n gedrag. Ik stelde hem innerlijk de vragen en vertelde z'n antwoorden die vrijwel onmiddelijk kwamen aan haar. Heel verhelderend. Ik zoek hem innerlijk op voor zulke gesprekjes.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”