Leven, een en gelijk

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Leven, een en gelijk

Bericht door Martijn »

hoi,
't is heel simpel: òf ik heb eenheid en gelijkheid in Leven in me als wie ik ben, òf ik heb wat anders als mezelf in me, een verlangen b.v. of de angst voor verandering in m'n "leven".
De dieren herinneren me in deze tijd aan Leven, het ene Leven waar we allemaal deel van uitmaken, als we het ons maar herinneren, door de persoonlijkheden uit te wissen die we geworden waren.

Vandaag kwam ik de grote hond op 't erf tegen van de boer/wiskunde leraar waar de maaimachine van de modelvliegclub staat. We hebben al dikwijls een onderonsje gehad, deze keer ook, maar nadat we afscheid hadden genomen met een kus/lik, keek hij me met de mooie gele ogen nog 's aan. Dat betekent een afspraakje om 's avonds te communiceren.

Nou was ik Leven vandaag uit het oog verloren, maar de hond herinnerde mij er vanavond weer aan.
Ik ben nog gewend om andere dingen belangrijker te vinden dan mijn ware Zelf, dat "moet" nog verder zelfvergeven worden, en ik wen aan het zijn van Leven.

Mensen zijn duistere wezens. In beslag genomen door hun geheime persoonlijke afwegingen en doelen, weet je nooit wat je kunt verwachten.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”