De oplossing van het jezelf naar zelfbevrijding schrijven

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Plaats reactie
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

De oplossing van het jezelf naar zelfbevrijding schrijven

Bericht door admin1 »

Dit is de Oplossing van het schrijven van jezelf naar zelfbevrijding. Ik geef hier een perspectief van de manier waarop je door over jezelf te schrijven jezelf in je individuele proces van zelfrealisatie kunt helpen door inzicht in jezelf te krijgen en jezelf te observeren in de momenten van zelfrealisatie en zelfinzicht, die je vrijmaken als de zuiverheid van expressie in de onschuld van het leven als wie je bent.

Laten we eens kijken hoe de mind werkt. In de eerste plaats slaat de mind herinneringen op. Wat zijn herinneringen? Herinneringen zijn momenten, die in het verleden hebben plaatsgevonden. De mind tiert welig op zijn herinneringen. De mind heeft herinneringen nodig. Momentopnamen van ervaringen uit het verleden. Dat moment wordt op perfecte wijze vastgelegd. Dat betekent, dat alles wat je op dat moment meemaakte, inclusief de exacte gedachten, de exacte reacties, de exacte bewegingen die je maakte, worden in dat moment gevangen en opgeslagen in je mind en de informatie van jezelf in de ervaring van jezelf op dat moment wordt getransporteerd naar en als je hele fysieke lichaam en daar opgeslagen als een herinnering aan informatie in de plasticiteit van jezelf.

Op die manier vorm je de persoonlijkheid, het gedrag, het worden van jezelf als een mindbewustzijnsysteem. Realiseer je dat het mindbewustzijnsysteem bestaat uit het verleden. Dat is alles wat de mind kent. Alles wat de mind bezit is het verleden. En zo nemen mensen op zegenrijke wijze en onwetend, als ze zijn, deel aan hun dagelijkse beslommeringen en vergeten kennelijk hun ervaringen of nemen ze voor lief. En ze zeulen maar door met de last van hun ervaringen uit het verleden, die ligt opgeslagen in en als het fysiek menselijke lichaam en die het mindbewustzijnsysteem gebruikt om voort te woekeren ten behoeve van zijn bestaan.

Wat is dan jezelf naar de vrijheid schrijven? Doe het volgende. Dit is interessant. Als je schrijft haal je alles eruit – en dat is interessant, want het ziet eruit als slierten informatie, die je uit jezelf trekt. Dus je trekt al die informatie van ervaringen uit het verleden van het mindbewustzijnsysteem eruit en je gooit al die informatie van jezelf hier voor je neer in en als de tegenwoordigheid van jezelf – je bent dat zelf, hier voor je neus. Het husselt niet langer rond in je mind, waarbij het gedachten creëert, want daar komen gedachten vandaan, mensen! Uit ervaringen uit het verleden die zijn opgeslagen in je fysieke lichaam in de plasticiteit van jezelf, de informatie uit het verleden die gedachten vormt en manifesteert. En daarom besta je voornamelijk in je hoofd, dat vol zit met gedachten!

Wat is dus het proces van jezelf naar vrijheid schrijven? Je brengt jezelf terug naar het HIER. Alles van jezelf – ALLES van jezelf. Hier, de aanwezigheid van jezelf. Je trekt al die informatie uit je fysieke lichaam, die je mind genereert. Wat je mind zo hard nodig heeft om door te woekeren. En je zet alles op papier, hier, hier, hier, hier. En zo haal je alles eruit door te schrijven! Want door te schrijven kom je jezelf tegen. Dan heb je niet je mind nodig, want als je schrijft, is dat een expressie van jezelf in de woorden van jezelf.

En tijdens het schrijven pas je zelfvergeving toe, want tijdens het schrijven haal je alles eruit en tijdens zelfvergeving laat je de constructie los van alle herinneringen, die je in het verleden hebben vastgehouden – en je stopt. Op die manier laat je al die verbindingen los. De constructies van de mind en de geest. De constructies van het verleden als herinneringen, waaraan je je hebt vastgehouden om de definitie van jezelf als een mindbewustzijnsysteem te vormen van en in het verenigd bewustzijnsveld. Je hebt daardoor voortdurend in het verleden geleefd en je gedachten houden je vast in dat verleden.
Dus door te schrijven plaats je jezelf als tegenwoordigheid van jezelf als totaliteit en geheel van jezelf hier als de levensadem als jezelf. Als je schrijft haal je alles naar boven en je gooit het eruit en je gaat in jezelf staan en dan heb je die realisaties: "Oh, ik zie het! Oh, nu begrijp ik het! Wow, nu zie ik wat ik daar heb gedaan en zo moet ik het veranderen en op die manier moet ik het stoppen! Ik zie wat ik heb gedaan! Dit is de manier waarop ik nu ga leven als één als gelijk als wie ik ben!"

Mensen, ga schrijven! Want door jezelf te beschrijven maak je jezelf vrij om de vrijheid te leven als de expressie van jezelf hier als de adem – niet het verleden vol met herinneringen opgeslagen in het mindsysteem verslaafd en verloren en verzonken in het verenigd bewustzijnsveld!
Mensen! Pak pen en papier en ga schrijven!

Dank je wel. Dit is de Oplossing van het Schrijven naar Zelfbevrijding.
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”