de fysieke werkelijkheid

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

de fysieke werkelijkheid

Bericht door Martijn »

Hoi,
vandaag kwam ik helemaal in het fysieke terecht, een met en gelijk aan mijn lichaam. Ik zat op de fiets richting mijn modelvliegclub en onderweg focuste ik op het zijn in de materie; lucht, objecten, lichamen, aarde, water.
D.w.z. niet op de aanblik ervan maar daadwerklijk op het zijn erin. Dus ik keek nergens in het bijzonder naar, en ik ging innerlijk de materie in die om mij heen was. Ik zei bij mezelf: zo binnen zo buiten. Ik wilde dat er geen verschil was tussen mijn innerlijk en de buitenwereld. Innerlijk is in het lichaam gesitueerd.
Materie heeft "diepte", "ruimte" in zich. Heel gek, je hebt dus moleculen echt overal, die in zich dimensies hebben, daarin zijn wezens aanwezig, vogels, bomen, maar ook voorwerpen zijn wezens.
een lantaarnpaal kan niet veel aan zichzelf, z'n fysieke situatie veranderen. Een vogel veel meer.
Op een bepaald moment was ik helemaal mijn lichaam. Ik voelde hoe het ervaart op de fiets gezeten te zijn, de hobbels die door het lichaam "voort hobbelen", de ritmische trapbeweging, niet onaangenaam en plezier wel in het trappen.
Voortgedreven door een wil. Daar merkte ik duidelijk dat ik als lichaam a.h.w. mee moet naar modelvliegen. Net als wanneer je als peuter of hond meegenomen zou worden.

Maar jongens, wat heb ik me vergist in de materiële werkelijkheid. Dit is HET, jongens, hier zijn we en hier gaan we niet van weg. Allen zijn hier, alle wezens. Dit is van ons. Hier hebben we substantie. Hier zijn we echt. Niet zoiets vluchtigs als gedachten en gevoelens, of een persoon. Nee eeuwig zijn we substantie. Dit blijft. Niet noodzakelijkerwijs in de vorm die substantie nu heeft, atomen, moleculen, structuren, constructies. Hierin kunnen we bestaan als nooit ophoudende wezens, een met substantie.

Doordat ik de dimensionale aard van de materie "zag", snapte ik dat er onnoemelijk veel ligt opgeslagen in al die materie. Je weet wel dat info opgeslagen kan worden in materie, zoals bij homeopathie. Al m'n gedachten, van al m'n levens, Opruimen!

Ik voel pijn in m'n lichaam, ik belast het met mijn zijn als bewustzijnsystemen. Mijn voorkeuren, mijn verlangens, mijn doelen, mijn .... Dezelfde pijn heeft de materiële wereld in het groot.
De pijn maakt mij erop attent dat ik weer ben vervreemd van het fysiek-zijn. Weer geprogrammeerd, kunstmatig aanwezig ben. Ademen weer. Terugkomen in het fysieke, hiero.

De adem geeft toegang tot de materie.
Gek, materie heeft geen klassen, alle moleculen zijn een en gelijk, hoewel verschillend. Voor de wezens is het anders die maken wel verschil, een vogelwezen gaat niet in de moleculen van een lantaarnpaal leven. Dat blijft bij de moleculen die het vogellichaam maken. Hoewel mij vanuit het desteni onderzoek berichten bereiken dat er heden wel ge-body-swapt wordt. Mensen komen als dieren te leven, dieren als mensen. Hoe het met voorwerp-wezens zit.. wel zelfrealisatie, maar verder...?
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”