woorden

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

woorden

Bericht door Martijn »

hoi
zelfvergevingen had ik opgeschreven op een vel papier, ik keek naar de woorden en de woorden gaven hun inhoud prijs. "Zelf" staat als een rots, "mezelf" is twee, het zelf dat zichzelf als een last meedraagt.
"vergeef", de leegmaker. Duurde even deze, eert wat reacties op de aanblik van dit woord. "geheim", bij dit woord "zie" ik wolken rook. Ik herinner me dat ik in 't geheim hash rookte. Geheime rook. lol

Ik "zag" nu ook hoe denken in z'n werk gaat: ik treed terug als sturend, en ik laat de gedachten als een puzzle van rechthoekige plaatjes met elkaar "klikklakken", dat is in hoog tempo aan elkaar passen, verschuiven, draaien, zo. Ik houd mijn "hoofd" schuin naar rechts en kijk geascineerd toe. Niet werkelijk mijn hoofd, maar zo voelt mijn aandacht voor de gedachten.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachten te laten "klikklakken" afgezonderd van Zelf.
verklaring:
Ik ben Zelf-gedachten.
Dat zijn de gedachten die ik zelf gemaakt heb, die tevens de Zelf-woorden zijn die ik uitspreek.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”