Sylvie's 7 Jarige Reis naar Leven

Neem deel in onze reis en deel hier je Blog en Vlog links.
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 103 - Het Emotioneel Worden om Dieren Karakter

Bericht door Sylvie »

Dag 103 - Het Emotioneel Worden om Dieren Karakter

Vandaag had ik het daadwerkelijk opgepakt om een poes uit het asiel te gaan bekijken. Op weg erheen werd ik emotioneel bij de gedachte een poes te hebben waarmee we fijn hier mee kunnen zijn in huis. De emoties angst en het gevoel liefde passeerden de revue.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een gevoel zoals liefde voor (het idee van) een poesje te ervaren in plaats mezelf te realiseren dat dit slechts een uitdrukking is van polariteiten van emoties – ontworpen afgeleidingen van emoties om de ervaring van polariteit of dualiteit in mij als in ieder mens op Aarde te laten ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb binnen de polariteiten van gevoelens en emoties te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat als ik emotioneel word – woedend, bedroefd, angstig, bezorgd, enzovoort, of ik ervaar gevoelens van liefde, verlangen, geluk, enzovoort, ik mezelf laat besturen en beheersen door bewustzijn als geest/mind volgens welk systeem ik mezelf hebt gedefinieerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb wel 100 jaar te kunnen nadenken over wat ik wil.

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... ieren.html
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb hondermiljoen jaar dieren in huis te willen en altijd wel een reden vind of van anderen hoor om het niet te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb emotioneel te geraken bij de gedachte aan een poesje waarmee we fijn kunnen samen zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb tranen in mijn ogen te krijgen bij de gedachte aan het poesje dat ik op het internet had gezien en nu echt ga zien en vatshouden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een beeld van het/een poesje in mezelf te laten bestaan in plaats van in het moment te zien welke poes/dier het best bij me past.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bij het woord 'poesje' al te gaan roezen in en als mijn geest in plaats van hier te blijven als de adem van leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb helemaal in de lorem te zijn van mijn idee van poezen en de hele dag ermee ben 'bezig' geweest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat er iets met he diertje gebeurt als het bij mij in huis is en ik het niet kan oplossen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mensen niet te vertrouwen die mij iets willen vertellen over dieren door te denken dat mensen dat maar vertellen om hun waar kwijt te geraken in plaats mezelf te realiseren dat de kans daarop in een asiel klein is waar het niet draait om winst te maken maar om wat het beste is voor het diertje.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor een grote mechelse herder in het asiel die net op het moment dat ik buiten stond uit zijn hok werd gehaald voor een wandeling - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weg te lopen en deze angst niet getranscendeerd te hebben mede omdat ik bang ben dat de medewerker boos wordt dat ik bang ben van grote honden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn van grote honden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat hondeneigenaars boos worden als ik zeg bang te zijn van honden omdat ik me realiseer dat deze onopgeloste angst voorkomt uit de ervaring in mijn tienerjaren waarin er onbegrip was voor mijn angst voor een hond die mij aanviel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te balen dat er niemand is die eens met mij hier doorheen wil wandelen in plaats mezelf te realiseren dat ik dit ook niet vraag, dus kan niemand weten dat dit idee in mijn geest is.


***


Ik stel mezelf ten doel duidelijker te worden wat ik wil binnenin de realisatie van praktisch gezond verstand.

Ik stel mezelf ten doel af te rekenen met mijn angst gebeten te worden door honden door zelfvergeving en het praktisch fysiek met een hond door dit punt heen te wandelen.

Ik stel mezelf ten doel de polariteit van angst voor honden versus liefde voor katten/poezen te verwijderen en hier gelijk te staan aan en alles en iedereen in en als zelf oprechtheid.
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 197 Wereldmedicijn: Veranderen van Reactie naar Preventi

Bericht door Sylvie »

Dag 197 - Wereldmedicijn: Veranderen van Reactie naar Preventie

(Het engelse 'pre-vent' == 'voor' het 'ventileren':)

Vóórkomen is beter dan genezen.

Vóórkomen is het beste medicijn.


Vóórkomen is de beste genezing.

Vóórkomen/preventie betekent alle problemen effenen ALVORENS ze plaatsvinden.

De manier waarop de wereld functioneert en ouders een kind voorbereiden voor het avontuur geheten leven, is om klaar te zijn te reageren en dan het probleem op te lossen.

Echter, alle problemen zijn BEKEND.

Om het te keren -- één en gelijk -- moeten we ons op alle manieren focussen op preventie --dus elke geaccepteerde reactie die in onszelf en deze wereld bestaat nemen en engageren om het te veranderen naar preventie met het geven van het voorbehoedende voorbeeld en oplossing zodat we vrij kunnen zijn van de angst van reactie.

En herinner dat harmonie niet 'harm money' moet zijn, we moeten geld harmoniseren ('harmonize money') om het aardig te maken.

Reacties zijn afleidingen en dit wordt op elke mogelijke manier door de maatschappij gebruikt --en de arme kinderen --omdat alle kinderen arm zijn als gevolg van het gebrek aan fatsoenlijke aandacht voor levend detail -- eindigen lijdende als volwassenen.

Reactie is het geweten feit dat in je bestaat als 'zenuwen'/angstigheid ('anxiety') -- het is een tijdbom die wacht om te ontploffen in je realiteit om je plannen van grote zelfgeïnteresseerde prestaties te verneuken -- door jezelf gesaboteerd tengevolge van het niet begrijpen dat voorkoming het probleem oplost VOORDAT het gebeurt.

Jezus noemde het --PLAATS EEN WACHT VOOR JE MOND -- omdat woorden de bouwstenen zijn van de realiteitcreatie.

Vele lagen zitten hierin --eieren die wachten om reacties te worden omdat je deze eieren al als woorden en gedachten en emoties en gevoelens en geloven/meningen heb gelegd.

Laten we zien wat vóórkomen kan worden in deze wereld als we de manier veranderen waarop we de problemen benaderen in deze wereld van reactie naar preventie.

Vrijwel alles dat onze realiteit vormt kan op deze manier veranderd worden --waarom hebben we dit niet zo gedaan?


Waar zijn deze reacties GEHUISD binnenin ons?

In de CELLEN als het ZELF als herinnering en het wordt een AURA dat we projecteren alsof het het enige project is dat waard is om te leven -- we zijn een Universum met een atmosfeer - check de persoonlijkheid -- check de aanwezigheid -- de kracht om te beïvloeden.

Energie kan zo gemakkelijk gemanipuleerd worden en een ieder die vrij is van energiecontrole en dus niet reactief voor energiemanipulatie --zal op elke mogelijke manier aangevallen worden als een mens die van het spoor is gegaan.


Ik stel mezelf ten doel gedachten (energie) op alle manieren te stoppen omdat het simpelweg het herhalen van mijn eigenbelang is om me af te leiden van het opmerken wat er werkelijk aan het gebeuren is in de fysieke realiteit.

Vertaling naar de woorden van Bernard Poolman in de chat op het Leadership Forum d.d. 7 december 2012

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... n-van.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 198 - Van informatie naar Transformatie als Leven

Bericht door Sylvie »

Dag 198 - Van informatie naar Transformatie als Leven

In terugwandeling op Dag 191.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard me niet gewaar te worden van alle woorden die ik spreek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard me niet gewaar te worden van woorden die niet resulteren in wat het beste is voor alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat ik slechts besta en altijd bestaan heb als informatie en dat ik mezelf niet leef als wie ik ben als fysiek wezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard 's avonds nog eens na te lopen waar ik woorden heb gesproken die niet het beste zijn voor alle Leven - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard mezelf te vergeven en corrigeren waar ik niet sta als verandering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard alleen te spreken naar de fysieke realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard woorden te spreken die vallen in de categorie verbale diarree.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard denigrerende woorden naar mezelf te spreken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard uit de cirkel van denigrerende woorden over mezelf te spreken te stappen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard denigrerende woorden naar anderen te spreken wanneer ik ongeduldig word.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard ongeduld te stoppen in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard levende woorden te spreken en leven als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te stoppen te denken dat ik negatieve woorden spreek in plaats te realiseren dat levende woorden noch negatief noch positief zijn, maar wat het Beste is voor alle leven, altijd.
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 199 - Racisme: GELD en SEKS maken dat de GEEST gaat RACE

Bericht door Sylvie »

Dag 199 - Racisme: GELD en SEKS maken dat de GEEST gaat RACEN

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken/anticiperen tekort te komen nu we van een WW-uitkering rond moeten komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat anticiperen als het verzinnen van de toekomst is om mezelf gevangen te houden in de geest in plaats mezelf hier toe te passen in elk moment te doen wat gedaan moet worden om mezelf en het systeem te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik mijn vleesdieet niet meer kan doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat lekker eten erbij in gaat schieten waarbij ik lekker eten definieer als biologisch en/of reform.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard in mijn hoofd te gaan razen over allerlei scenario's waarbij ik geen huis of eten meer heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard vroeger het idee van zwerver worden wel aantrekkelijk te vinden waarbij ik een idyllisch plaatje voor ogen had van Remy alleen op de wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf te definiëren als een zwerver met huis.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard op het randje te balanceren van net niet buiten het systeem vallen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard moeite te hebben binnen het systeem te blijven.

Wordt vervolgd...

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... n-dat.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 200 - STOP Racisme: GELD en SEKS maken dat de GEEST gaat

Bericht door Sylvie »

Dag 200 - STOP Racisme: GELD en SEKS maken dat de GEEST gaat RACEN (2)

Dit is een vervolg op Dag 199.

Wanneer en als ik mezelf realiseer dat geld een punt is dat maakt dat mijn geest gaat racen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe dat geld een punt is dat maakt dat mijn geest gaat racen, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur maar geleid wordt door gedachten en emoties. In plaats - vertraag ik mezelf en zorg ik dat alles financieel weer stabiel wordt in een nieuw evenwicht binnen de uitkeringssituatie.

Wanneer en als ik mezelf zie denken/anticiperen tekort te komen nu we van een WW-uitkering rond moeten komen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik voldoende heb om te overleven. In plaats - ga ik gelijkstaan aan de overlevingssituatie waar we ons in bevinden en werk ik mee aan de invoering van het basisinkomen-/gelijkheidsgeldsysteem om het huidige systeem als mezelf te veranderen in en als leven.

Wanneer en als ik zie, realiseer en begrijp dat anticiperen als het verzinnen van de toekomst is - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik mezelf gevangen houden in de geest door deel te nemen in een anticipatie over hoe het zal zijn in de toekomst. In plaats - pas ik mezelf hier toe in elk moment en doe ik wat gedaan moet worden om mezelf en het systeem te veranderen.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat ik mijn vleesdieet niet meer kan doen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe bang te zijn dat ik mijn vleesdieet niet meer kan doen, omdat ik mezelf realiseer dat ik op voorhand aan het panikeren ben. In plaats - prioritiseer ik mijn dieet en maak ik de financiële ruimte om mezelf fysiek te kunnen blijven ondersteunen.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat lekker eten erbij in gaat schieten waarbij ik lekker eten definieer als biologisch en/of reform - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe bang te zijn dat lekker eten erbij in gaat schieten. In plaats - blijf ik de basis aanhouden van eten wat gunstig is voor mijn lichaam.

Wanneer en als ik mezelf realiseer in mijn hoofd te gaan racen over allerlei scenario's waarbij ik geen huis of eten meer heb - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET in mijn hoofd te gaan razen over allerlei scenario's waarbij ik geen huis of eten meer heb, omdat ik me realiseer dat ik in mijn overlevingsmodus zit. In plaats - stop ik de toekomst, hetb heden en het verleden en leef ik hier.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het idee van zwerver worden wel aantrekkelijk te vinden - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het ingegeven is door een idyllisch plaatje van het boek Remy alleen op de wereld. In plaats - zie ik mijn illusies onder ogen en stop ik fantasieën.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf te definiëren als een zwerver met huis - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat een zelfdefinitie een zelfbeperking en zelfverkleining is. In plaats - sta ik hier als allles als iedereen als één en gelijk in de toepassing van mezelf als fysiek wezen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer op het randje te balanceren van net niet buiten het systeem vallen - stop ik en adem ik - ik stel mezelf ten doel Zelfoprecht Gezond Verstand aan de dag te leggen in het besef dat ik mijn eigen leven moet veranderen en uit de bel moet stappen; dat ik de bel niet in een andere vorm kan blazen om zo te proberen mijn eigen bescherming in stand te houden.

Wanneer en als ik mezelf realiseer moeite te hebben binnen het systeem te blijven - stop ik en adem ik - ik stel mezelf ten doel Zelfoprecht Gezond Verstand te ontwikkelen en te stoppen met de persoonlijke deelname aan en in alle systemen die het leven-als-een-en-gelijk-voor-alles schenden - om de vruchtbaarheid van het misbruik te beeindigen dmv het levende woord.


Ik stel mezelf ten doel de MENSELIJKE RACE te stoppen door aan tonen dat we door, met en als het gelijk geldsysteem een waardig leven voor iedereen kunnen creëeren.

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... maken.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 201 - Conflicterende gedachten door Twijfelzuchtig Karak

Bericht door Sylvie »

Dag 201 - Conflicterende gedachten door Twijfelzuchtig Karakter

Ik heb moeite met de beslissing dat X moet verhuizen werkelijk uit te voeren. Ik realiseer me dat 'de pijn' die ik erdoor ervaar mijn ego is..


Gedachtendimensie
:

Ik vind het zo tegennatuurlijk iemand uit huis te vragen te gaan als we al zo lang samen zijn.

Ik vind het zo zielig dat X uit huis moet omdat ik het vraag.

Ik vind het echt heel erg dat X nu van een huis naar een kamer moet verhuizen.

Ik kan niet meer samenwonen en ik kan het niet verdragen dat X op een kamer ergens moet.

Ik ervaar continu conflicterende gedachten door te twijfelen tussen hij moet weg vs. hij kan wel blijven.

Ik weet niet hoe de spullen van hier naar daar komen zonder vervoer en met weinig geld.


Herinneringdimensie:

Ik vond het verschrikkelijk dat ik van mijn vader uit huis moest toen ik 18 was.

Ik vond het verschrikkelijk bij mijn moeder weg te moeten toen ik van mijn vader uit huis moest.

Ik heb X beloofd hem nooit op straat te zetten.


Gevoelensdimensie:

Het uit huis gaan van X druist tegen mijn gevoel in terwijl ik weet dat een gevoel een illusie is.

Mijn hart breekt bij de gedachte dat X zichzelf niet kan redden.


Emotiedimensie:

Ik vrees dat X niet goed terecht gaat komen.

Ik vrees dat X niet voor zichzelf op gaat staan.

Ik word gestoord van mijn besluiteloze karakter.

Het moment dat ik eraan denk dat X op een kamer moet wonen moet ik huilen.


Fysieke dimensie
:

Ik heb last van prikkende ogen.

Ik ervaar een neiging tot braken.

Ik heb veel ineense huilbuien (tears for fears).


Zelfvergevingen volgen...

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... -door.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 202 - Zelfonoprechtheden als Tears for Fears

Bericht door Sylvie »

Dag 202 - Zelfonoprechtheden als Tears for Fears (Tranen voor Angsten)

Zelfvergeving Gedachtendimensie


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het zo tegennatuurlijk te vinden iemand uit huis te vragen te gaan als we al zo lang samen zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het zo zielig te vinden dat X uit huis moet omdat ik het vraag in plaats mezelf te realiseren het 'voelen' van medelijden voor iets of iemand afscheiding is en ik daarmee in werkelijkheid de situatie/ervaring van het wezen waarvoor ik medelijden voel versterk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in feite een verklaring van angst in mezelf af te leggen - in de hoop dat ik zelf nooit zoiets hoef te ervaren, en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vervolgens dan mijn angst achter het voelen van medelijden van de geest te verbergen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het echt heel erg te vinden dat X nu van een huis naar een kamer moet verhuizen in plaats me te realiseren dat het niet gaat om het voelen van medelijden voor iets of iemand, maar om, wanneer ik zie dat zulk misbruik toegestaan en geaccepteerd wordt, op te staan in zelfrealisatie als mij en de verklaring te leven: Tot hier en niet verder - en zelf het in mij toegestane en geaccepteerde misbruik te stoppen. Want misbruik bestaat in deze wereld omdat we zelfmisbruik in en als onszelf toestaan en accepteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de innerlijke conversatie Ik kan niet meer samenwonen en ik kan het niet verdragen dat X op een kamer ergens moet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb continu conflicterende gedachten te ervaren door te twijfelen tussen hij moet weg vs. hij kan wel blijven in plaats zelfcompassie te leven, de levende verklaring van zelf dat ik niet mezelf op zal geven als alles als één en gelijk - maar alles te zullen doen wat nodig is, alles op het spel te zetten, om te verzekeren dat alles van mij als alles dat bestaat hier is als leven als alles als één en gelijk en dat ik niets minder zal accepteren en toestaan dan wie ik werkelijk ben hier in elk moment van ademhalen - en dit ook zo in een ander als mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb Ik weet niet hoe de spullen van hier naar daar komen zonder vervoer en met weinig geld.

Zelfvergeving Herinneringdimensie
:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het als verschrikkelijk te hebben gedefinieerd in de geest dat ik van mijn vader uit huis moest toen ik 18 was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het als verschrikkelijk te hebben gedefinieerd in de geest bij mijn moeder weg te moeten toen ik van mijn vader uit huis moest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb X beloofd te hebben hem nooit op straat te zetten in plaats mezelf te realiseren dat ik hiermee beloof mezelf niet op straat te zetten.


Zelfvergeving Gevoelensdimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het uit huis gaan van X tegen mijn gevoel in laten druisen terwijl ik weet dat een gevoel een illusie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de irrealiteit dat mijn hart breekt bij de gedachte dat X zichzelf niet kan redden.


Zelfvergeving Emotiedimensie
:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vrezen dat X niet goed terecht gaat komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vrezen dat X niet voor zichzelf op gaat staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gestoord te worden van mijn besluiteloze karakter inzake het stoppen van een relatie die me niet ondersteunt in de verwerkelijking als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gestoord te worden van mijn eigen denken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen dat ik gestoord wordt van mijn eigen denken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te moeten huilen op het moment dat ik eraan denk dat X op een kamer moet wonen in plaats mezelf te stoppen deel te nemen in imaginaire plaatjes van een donkere kamer die opploppen in mijn geest.

Zelfvergeving Fysieke dimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb last te ervaren van prikkende ogen - ik realiseer me dat ik mezelf onderdruk - zelfonderdrukking (dat ik niet meer wil zien dan dat wat ik besluit te zien - de rest onderdruk ik om het niet onder ogen te hoeven zien)

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een neiging tot braken te ervaren in mijn keelgebied.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb veel ineense huilbuien ('tears for fears') te ervaren.

Zelfcorrigerende Uitspraken:

Wanneer en als ik mezelf realiseer het zo tegennatuurlijk te vinden iemand uit huis te vragen te gaan als we al zo lang samen zijn - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe het zo tegennatuurlijk te vinden iemand uit huis te vragen te gaan als we al zo lang samen zijn, omdat ik me realiseer dat me losmaken van de matrix/een relatie op energetisch/interdimensionaal niveau een ingewikkeld proces is. In plaats - word ik eerlijk met mezelf en leg ik mezelf toe op het daadwerkelijk doorsnijden van alle energetisch geweven banden die door de jaren heen zijn ontstaan.


Zelfverbintenis
:

Ik stel mezelf ten doel te beginnen met compassie voor mezelf te leven, ikzelf in praktijk want het begint altijd in en als zelf, en mezelf te realiseren als compassie door niets minder te accepteren en toe te staan dan wie ik werkelijk ben in elk moment van ademhaling - zelfliefde dus = niet toe te staan en te accepteren dat de geest met gedachten/gevoelens/emoties mij dicteert wie ik ben - ik geef mezelf de kans om mezelf hier zelfoprecht te leven.

Want hoe kun we weten wat compassie werkelijk is als we compassie nog niet geleefd hebt als de levende verklaring van en als onszelf in zelfoprechtheid hier...
http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... tears.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 203 - De Seksualisering en Asocialisering van de Omgang

Bericht door Sylvie »

Dag 203 - De Seksualisering en Asocialisering van de Omgang met Elkaar

Alles begint bij de omgang met jezelf, de relatie met jezelf die bepaalt hoe/wie je bent in relatie tot een ander ALS jezelf.


Ik zocht net in MWB naar het engelse woord voor 'omgang' in de context van hoe wij mensen met elkaar omgaan/omgang met elkaar hebben. Ik was een stuk aan het schrijven in het engels over de gebrachte kindoffers in de tijd van de Maya's en dat dit niet verschilt met hoe met kinderen wordt omgaan in de huidige tijd. Het offeren van kinderlichamen was toen zichtbaar voor het oog, vandaar dat we er eerder onthutst door raken, maar waar ditzelfde in wezen nu onzichtbaar geworden is in de vorm dat kinderen koste wat kost in het huidige geldsysteem gewrongen moeten worden omdat we dit bestaan allemaal volledig geaccepteerd en aanvaard hebben als werkelijk leven wat het niet is - het is een gesystematiseerde geprojecteerde realiteit - waaraan jong en oud geofferd moet worden. Dus terug naar ...


Het woord:
de omgang
zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: [ˈɔmxɑŋ]

manier waarop je contact hebt - association, intercourse
seksuele omgang hebben met iemand - have sexual relations with someone
door doofheid lastig in de omgang worden - to become a nuisance due to impaired hearing


Interglot
omgang de ~ (m)
sex (the ~), intercourse (the ~), sexual intercourse (the ~), sexual relations (the ~), round (bijv.nw. / bijw.), contact (the ~), social intercourse (the ~), making one's round (the ~), tour of inspection (the ~), processions (the ~)

© K Dictionaries Ltd.

Hier zien we dat seks vooraan staat, onze seksuele betrekkingen op de voorgrond lol. Ja de genen voortzetten is qua overleving van de soort cruciaal zeggen we dan in plaats te realiseren in feite coderingen voort te zetten - klonen/replica's van jezelf te maken door kinderen exact dezelfde circustruuks (gedrag) te leren om te overleven in dit systeem als we zelf hebben geleerd. Dan hebben we daar seks als de Grote energetische component die de orgastische oplader van ons als batterijen van de matrix fungeert. Er is niks mis met (fysieke) seks an sich, laat ik dat vooropstellen - door seks worden we feitelijk geboren op aarde, maar wat als we in zelfoprechtheid kijken naar hoe we naar anderen kijken is dat vaak om het vlees te keuren: is die ander bedmateriaal? Hoe zal die en die zijn in bed? Luistertip: Wanneer alle Relaties geseksualiseerd worden (engels).

Consumptiegedrag: Seks verkoopt, dus 'moet' je jezelf/lichaam verkopen, aan de man/vrouw brengen, zo hebben we ons laten programmeren. Twee honden vechten om een been en de elite loopt ermee heen (de winst).

Bij het woord 'intercourse' (gemeenschap) zullen de meesten dan ook denken aan seks. Zo werkt de mensengeest dus, via het denken in plaats van hier met elkaar als één en gelijk te doen wat het beste is voor alle leven. We hebben trouwens ook seks met een ander wanneer we die ander steunen in zijn/haar denkraam of wanneer die ander mij steunt in mijn denkraam.

En we zien: 'social intercouse', sociale omgang hangt er maar wat bij in bovenstaande vertaling als afspiegeling hoe wij als en in onze samenleving met elkaar omgaan.


Ik stel mezelf ten doel het woord 'omgang' in het engels te vertalen als 'social intercourse' omdat daarin meer tot uitdrukking komt waar het om draait dan in 'relaties'. In het nederlands stel ik mezelf ten doel 'sociale omgang' te gebruiken daar waar van toepassing, zodat het woord en ik als het levende woord substantie krijgen.

'Sociaal' is voor velen zelfs tot een vies woord geworden, bijna een scheldwoord, dit door de poltieke lading die het dan wordt toegedicht. Hoe beperkt hebben we woorden gemaakt - en dit nog binnenin onze al beperkte menselijke taal.. Wat zijn we als we niet sociaal zijn/worden? Dan belanden we in asociaal gedrag toch? Waar vroeger asociaal een scheldwoord was, is dat nu 'sociaal'. Wij die voor een nieuw gelijkheidsgeldsysteem pleiten krijgen ook voortdurend te maken met asociaal gedrag op onze GELIJKHEIDsboodschap van (zelf)verandering om te leren Zien wat het beste is voor alle leven op Aarde.

Wie profiteert nou van de asocialisering, de seksualisering van alle relaties? Het systeem natuurlijk, de mensengeest want die kan zo weer energetisch opgeladen worden via de emotionele en gevoelsenergieën van alle mensen. Met het wakker worden en de realisatie jaren geleden dat onze omgang met elkaar danig aan het verslechteren is kwam ik bij de Desteni websites uit; daar kreeg ik 'antwoorden' op wat er werkelijk gaande is op Aarde als in onszelf. Ik raad dan ook een ieder die dit leest aan zich te verdiepen in het materiaal dat beschikbaar is gekomen voor de mensheid - om zich te realiseren als eenheid en gelijkheid van leven. Er is geen andere (uit)weg!


Wie is hier de Tokkie?


Doen en leven wat het beste is voor iedereen


is SOCIAAL gedrag,

NIET doen en leven wat het beste is voor iedereen


is ASOCIAAL gedrag.


Omgang = de relaties met elkaar en de consequentie van existentiële verbondenheid [ http://eqafe.com/p/the-consequence-of-e ... nectedness ]:

* Waarom/hoe is/was onze Verbondenheid binnen het Bestaan een manifestatie van bewuste Slavernij?

* Hoe creëerden we individueel en samen onze relaties van Verbondenheid binnen het Bestaan?

* Waarom creëerden we relaties van Verbondenheid in plaats van Gelijkheid en Eenheid Hier?

* Hoe/waarom vereeuwigt Verbondenheid Afscheiding binnen het bestaan in plaats het Bestaan in feite werkelijk een te maken?

* Hoe/waarom is Verbondenheid in feite een Illusie van Eenwording?


Al deze vragen en meer worden in bovenstaand interview beantwoord (klik op link).

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... ng-en.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 204 - Stop! Mijn gedachten op een ander te projecteren

Bericht door Sylvie »

Dag 204 - Stop! Mijn gedachten op een ander te projecteren

Rondom de verhuizing van X naar een kamer een plaats verderop. Ik zag vandaag hoe ik angst had dat X het erg zou vinden dat hij geen gebruik meer kon maken van de spullen hier in huis. Deze gedachte heeft in wezen niets met hem van doen; het komt op in mijn geest. Dus toen ik een herinnering hier haalde, zag ik dat dit afkomstig was uit de tijd dat ik in Utrecht woonde en verlangde in een huis te wonen met allerlei spulletjes maar dat de duur om een 'echte' woning te kunnen huren 10 jaar inschrijving zou vergen. Feitelijk bewoonde ik kamers tot m'n 30e en was er wel tevreden over want ik was toch veel weg, werken, studeren, uitgaan e.d. maar op de achtergrond speelde toch deze wens klaarblijkelijk want deze komt me onder ogen in de veranderende leefsituatie.

Ik had toen allerlei voorstellingen over hoe ik mijn huis zou inrichten, het zou een lichte, al dan niet witte woning moeten zijn. Welnu, deze heb ik nu gecreëerd. Maar was ik dan wel helemaal tevreden toen? Nee dus. Ik deed het er mee, ik accepteerde de zgn. (lees gecreëerde) woningschaarste en ging maar vele energetische ervaringen opdoen in stad en land. Dat vlakte het wel uit. Ik beeldde me daarbij niet in - kom ik nu weer achter - dat er iemand (een mannelijk wezen) bij woonde en toch heb ik de afgelopen 16 jaar voortdurend samengewoond, waarbij dan ook de laatste jaren steeds sterker de wens aanwezig was een tijd alleen te wonen. Deze tijd is nu gekomen oftewel ik heb de beslissing genomen door X vriendelijk doch dringend te verzoeken te verhuizen. Maar kan dat?

Kan ik/mag ik alleen wonen in een huis waar minstens 2 mensen in kunnen? Moeten we niet alles delen? Is het niet economischer samen? Het moet toch lukken? Ik moet met iedereen samen kunnen wonen/zijn.. Hoe verdeel ik de spullen dan gelijk? Van dit soort gedachten ploppen nu op en hierin moet ik meer onderzoek stoppen om te kunnen zien hoe ik o.a. mijn verlangens onderdruk; me afscheiden van mijn verlangens werkt niet.

Ik hoor mijn moeder nog zeggen: "Alleen is maar alleen". Dat is echt (lees: niet echt) weer zo'n uitdrukking die iedereen dan maar aanneemt, zonder het woord te zien alleen is AL EEN.

Zelfvergevingen van de gedachten, gevoelens, emoties volgen...

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... p-een.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 205 - Zelfvergevingen op 'mijn' gedachten op een ander p

Bericht door Sylvie »

Dag 205 - Zelfvergevingen op 'mijn' gedachten op een ander projecteren

Dit is een vervolg op Dag 204.

Vertaling van Fuss, EN>NL
unnecessary excitement, worry or activity, often about something unimportant: “Don't make such a fuss.”
drukte
to be too concerned with or pay too much attention to (unimportant) details: “She fusses over children.”
zich druk maken

'fussy (Bijvoeglijk naamwoord)

1 too concerned with details; too particular; difficult to satisfy: “She is very fussy about her food.”
pietluttig

2 (of clothes etc) with too much decoration: “a very fussy hat.”
overladen

'fussily (Bijwoord)

overladen

make a fuss of

to pay a lot of attention to: “He always makes a fuss of his grandchildren.”
vertroetelen
© K Dictionaries Ltd.
Interglot

fuss the ~
geluid (de ~ (m)), rumoer (het ~), drukte (de ~ (v)), ophef (de ~ (m)), kouwe drukte (znw.), heisa (de ~ (m)), krakeel (het ~), rompslomp (de ~ (m)), veel gedoe (znw.), geharrewar (het ~), deining (de ~ (v)), narigheid (de ~ (v)), trammelant (de ~ (m)), gelazer (het ~), franje (de ~), poespas (de ~ (m)), omslachtigheid (de ~ (v)), gechicaneer (het ~)


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een fuss te creëeren rondom de verhuizing van X naar een kamer een plaats verderop.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me fussy te gedragen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb schuldig te voelen dat ik hier alleen blijf wonen en X in een kamertje in plaats mezelf te realiseren dat X niet voor zichzelf verantwoordelijkheid wilde zijn 8 jaar terug door zich in te schrijven bijvoorbeeld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te staan in en als mijn besluit om alleen te gaan wonen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb nog steeds te denken dat het fout/verkeerd is om alleen te willen wonen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb nog steeds te denken dat het fout/verkeerd is van X te eisen te verhuizen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te wankelen in mijn besluit om alleen te gaan wonen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een maniertje te creëeren van X vragen naar wat hij nou vind om zo mijn gedachten/gevoelens/emoties in de vorm van een vraag te kunnen ventileren in plaats of gedachten te vergeven en/of niet deel te nemen in gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gedachten als 'mijn' te bestempelen in plaats wanneer een gedachte in me opkomt, deze dan niet het label: "mijn gedachte" toe te kennen, maar hem te definiëren als "een gedachte die door mijn hoofd gaat".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door de participatie in gedachten een stempel in mijn menselijk fysieke lichaam te drukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te participeren in en als angst dat X het erg zal vinden dat hij geen gebruik meer kan maken van de spullen hier in huis.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat deze gedachten mezelf betreffen, herinneringen zijn in wezen en alwaar ik me van heb afgescheiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me druk te maken over
het tekort aan degelijke woningen voor mensen en een overschot aan bedrijfspanden die leegstaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te participeren in allerlei voorstellingen over hoe ik mijn huis zou inrichten - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in een plaatjeswereld in plaats van echt te zijn, hier in elk moment van zelftoepassing als gewaarzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te tevreden te zijn met wat ik heb in plaats mezelf te realiseren dat ik als mijn geest zo een relatie met dingen buiten mezelf aanga gebaseerd op emoties om me op te kunnen laden met 'negatieve' energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat woningschaarste en gevolg is van het kapitalistische systeem waarin we de hoeveelheid geld dat we hebben een woning kunnen bewonen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb meegewerkt te hebben aan het creëeren van woningschaarste op aarde door stilzwijgend alles te accepteren wat bestaat in deze wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een Gelijkheidsgeldsysteem alle woningsschaarste op aarde doet verdwijnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb allerlei energetische ervaringen op te doen in stad en land om zo mijn tijd te vullen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het gemis aan een 'echte' woning uitgevlakt te hebben met allerlei escapades in het stadse leven die een wissel hebben getrokken op mijn mentale en fysieke gesteldheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de afgelopen 16 jaar voortdurende samenwoning te zien als verloren tijd in plaats mezelf te realiseren dat tijd niet verloren kan zijn - ik was verloren, ik was mezelf als praktisch gezond verstand verloren als toepassing van mezelf. Ik kan in werkelijkheid niet verloren zijn - wie ik ben is Hier en ik ben altijd Hier geweest. Ik ben in de tijdelijke waan van het denken/geest geweest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de wens aanwezig was een tijd alleen te wonen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te twijfelen of ik X kan vragen te verhuizen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te twijfelen of ik alleen mag/kan wonen in een huis waar minstens 2 mensen in kunnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken alles te moeten delen en niet te weten hoe

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me af te vragen of het niet economischer is samen in plaats mezelf te realiseren dat het startpunt dan gebaseerd is in geld welke een zelfonoprechte en instabiele grond is voor een samenleving, hetgeen we ook zien op landelijk en wereldeconomisch niveau.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik met iedereen samen moet kunnen wonen/zijn in plaats vooraf te kijken/doorzien wat voor vlees ik in de kuip heb zodat er zo min mogelijk frictie is tussen mij en de ander.



Ik stel mezelf ten doel de spullen zo te verdelen dat we beide alle basisdingen hebben en beiden tevreden zijn.

Ik stel mezelf voor niet te gaan wachten tot X antwoorden geeft.

Ik stel mezelf ten doel mezelf tijd te geven dit proces te wandelen in stabliteit.

Ik stel mezelf ten doel niet deel te nemen in gedachten.

Ik stel mezelf ten doel nooit meer met iemand zomaar te gaan samenwonen.

Ik stel mezelf ten doel geen intieme relatie meer met een mannelijk wezen aan te gaan die niet in Desteni I Process zit of gaat deelnemen.

Ik stel mezelf ten doel niet bewogen te worden/raken door het verhuizen/ 'moving' van X maar mezelf effectief te passen in en als gewaarzijn van leven.

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... -mijn.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 206 - Zelfvergeving Schaamte/Angsten, een lus van 8 jaar

Bericht door Sylvie »

Dag 206 - Zelfvergeving Schaamte/Angsten, een lus van 8 jaar gemaakt

8 is een lus - lol -

"..., dit fysieke bestaan - al hetgeen Fysiek is als de aarde, de omgeving, de dieren/insecten, het universum - structureert/regelt zijn bestaan niet af volgens 'Data en Tijden', maar veeleer volgens Cycli en Series/Reeksen van Gebeurtenissen die in een Consequentie in het Fysiek accumuleren." - Sunette Spies

Schaamtesysteemdemon - Ik ben weer op het punt uitgekomen waar ik vrijwel exact 8 jaar geleden was en wel bij het aanvragen van een bijstandsuitkering, nadat ik toen en nu de relaties die ik had met een mannelijk wezen beëindigde. De schaamte was destijds zo groot dat ik een uitkering aan moest vragen, dat ik ervoor 'gekozen' heb iemand in huis te nemen die voor inkomen kon zorgen. Ik realiseer me nu dat deze relatie gebaseerd was op schaamte, angst voor verandering en angst voor verlies. Intussen heb ik geen probleem met het aannemen van een uitkering doordat ik van Desteni heb geleerd: het geld-/wereldsysteem faalt en is aan vervanging toe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat schaamte een van de systeemdemonen is van een driehoekmanifestatie samen met angst voor verandering en angst voor verlies. Ik wil geen systeem meer zijn, ik wil mezelf als leven ervaren en wat dat echt betekent.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een idee te hebben van mezelf en niet te willen dat mensen een ander idee van me hebben - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn en me iets aan te trekken van wat anderen zullen zeggen en andere mensen zullen doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat 'schaamte' in feite betekent dat ik bang ben voor verandering - dat ik bang ben wat andere mensen van me zullen denken als ik verander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor verandering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me te verbergen met rechtvaardiging door schaamte dat ik verandering vrees, omdat ik weet dat wanneer ik verander mijn wereld zal veranderen en mijn relaties met diegenen in mijn wereld zullen veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor reacties van mensen dat ik leef van een bijstanduitkering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb liever op te gaan in de maatschapij als een kameleon en van de systemen te zijn dan mezelf in mijn individuele proces te assisteren omdat ik begrijp dat zij, uiteindelijk, hier ook zullen geraken.


Ik stel mezelf ten doel dat wanneer schaamte ergens in mijn wereld bestaat ik terug moet gaan naar angst voor verlies en angst voor verandering omdat ik weet dat schaamte stamt van angst voor verandering, wat afstamt van angst voor verlies, omdat ik iets gemist heb waar schaamte nog steeds in bestaat.

Ik stel mezelf ten doel de driehoeksmanifestatie los te laten.

Ik stel mezelf ten doel aan te TONEN dat het huidige systeem faalt in het verschaffen van een leven voor iedereen gelijk en vervangen dient te worden door een systeem gebaseerd op eenheid en gelijkheid.


Ondersteunend Interdimensionaal Portaal Interview Life Review - The Relationship between Fear, Guilt and Shame MP3 {
http://eqafe.com/p/life-review-the-rela ... -and-shame }

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... gsten.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 207 - Vergeving Mezelf te verliezen in gedachten en emot

Bericht door Sylvie »

Dag 207 - Vergeving Mezelf te verliezen in gedachten en emoties

Vandaag ging ik X's nieuwe kamer bekijken die hij gehuurd heeft.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een voorstelling in mijn verbeelding te maken van hoe de kamer eruit zal zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb emotioneel te worden bij de gedachte/verbeelding van een kamer die donker is en drie hoog achter - alsof dat X of mij assisteert met de realiteit om te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een donkere kamer in mijn geest in te beelden en emotioneel opgeladen te raken van mijn eigen verbeelding alsof dat iets bijdraagt aan het feit dat X veel kleiner gaat wonen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een plaatje aan te maken in mijn hoofd/geest en vervolgens van dit plaatje verdrietig te worden in plaats mezelf te realiseren dat dit verdriet het uitvloeisel is van 'mijn' gedachte/plaatje als de verslaving aan de energie van het denken/gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verliezen in gedachten en emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik positief moet doen over het feit dat X in een kleine kamer gaat wonen in plaats mezelf te realiseren dat 'positief' noch 'negatief' zijn/doen energetische ervaringen zijn die niets bijdragen aan praktisch doorwerken van de gemanifesteerde consequenties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij de voordeur bevooroordeeld te raken over het feit dat er geen aparte deurbel is voor de tweede verdieping in plaats me te realiseren dat alles zoals het nu bestaat gebrekkig is ten gevolge van de overlevingsstaat waarin we bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij het zien van de kamer vol te schieten met verdriet en daardoor niet de werkelijkheid te zien en niet alleen mezelf als leven beïnvloed maar ook de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb aandacht te trekken voor 'mijn' gedachtes/oordelen over het huis/de kamer door huilerig te doen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb energetische relatie aan te gaan met iets buiten mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb iets/iemand zielig te vinden in plaats mezelf te realiseren dat dat alleen maar de ervaring van dat-/diegene versterkt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in gedachten/herinneringen van mijn broertje die lange tijd in aftandse huizen heeft gewoond.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn halve leven mezelf bezig te houden met hoe, wat en waar ik woon in plaats mezelf hier te leven in elk moment.


Wanneer en als ik mezelf realiseer een voorstelling in mijn verbeelding te maken van hoe iets eruit zal zien - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe een voorstelling in mijn verbeelding te maken van hoe iets eruit zal zien, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur maar door een virtuele realiteit wordt gestuurd. In plaats - fluit ik mezelf terug uit het geestesbewustzijn en breng ik mijn aandacht terug op mezelf in de fysieke werkelijkheid.

Wanneer en als ik mezelf realiseer emotioneel te worden bij de gedachte/verbeelding van de kamer die X huurt - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe emo te worden door een gedachte. In plaats - neem ik geen deel in gedachten en doe ik dat wat ik kan doen voor het beste voor alle leven.



Ik stel mezelf ten doel me niet mee te laten voeren door de gemanifesteerde consequenties maar erin op te staan en deze door te wandelen in praktische toepassing en stabiliteit.

Ik stel mezelf ten doel me niet te bemoeien met (de aankleding van) de kamer van X - noch te denken wat hij moet kopen.

Ik stel mezelf ten doel reacties/gevoelens/emoties te vóórkomen door Hier in geduld adem voor adem alles praktisch in orde te brengen.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen mezelf te verliezen in gedachten en emoties.

Ik stel mezelf ten doel in staat te zijn om naar de kamer/X te kijken zonder dat er iets 'beweegt' in me - dan bestaat er geen afscheiding in mij. Ik focus mij op mezelf en de ademhaling.

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat wat ik ervaar ten opzichte van iets/iemand aspecten van mezelf laat zien die ik nog niet afgehandeld heb - dat als ik ook maar enige reactie heb naar iets of iemand = afscheiding die in mij bestaat, en zulke reacties punten in mij laten zien die ik nog niet aandachtig bekeken heb.

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... chten.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 208 - Ik word gestoord van m'n eigen Hersenspinsels

Bericht door Sylvie »

Dag 208 - Ik word gestoord van m'n eigen Hersenspinsels

Gedachtendimensie

Ik kan niet wachten tot X weg is.

Ik trek het voor geen meter meer.

Ik word gestoord van mezelf dat ik mijn gedachten niet kan stoppen of afvangen voor verwijdering door middel van zelfvergeving.

Ik word niet goed van mezelf.

Ik kan niet onbewogen blijven bij X.


Gevoelensdimensie:

Ik zal blij zijn als X weg is.


Emotionele dimensie:

Nog steeds enige reactie naar de bombastische geluiden die X maakt.

Nog steeds enige reactie op de gezichtsuitdrukking van X.

Ervaring van walging.

Ik ben het zo zat hoe we bestaan/samenleven.

Ik heb braakgevoelens in de keelstreek en op de borst.


Zelfvergeving Gedachtendimensie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te kunnen wachten tot X weg is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het voor geen meter meer te trekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gestoord te worden van mezelf dat ik mijn gedachten niet kan stoppen of afvangen voor verwijdering door middel van zelfvergeving.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet goed te worden van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet onbewogen te kunnen blijven bij X.


Zelfvergeving Gevoelensdimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb blij te zullen zijn als X weg is.


Zelfvergeving Emotionele dimensie
:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb nog steeds enige reactie naar de bombastische geluiden die X maakt te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb nog steeds enige reactie op de gezichtsuitdrukking van X te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te participeren in de ervaring walging.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het zo zat te zijn hoe we bestaan/samenleven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb braakgevoelens te creëeren in de keelstreek en op de borst.

http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/ ... eigen.html
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Sylvie's 7 Jarige Reis naar Leven

Bericht door Sylvie »

Dag 331 Krolse Poes en Impasse = door Mezelf Heen leren Zien

Dit is een vervolg op blog Dag 330 Krolse Poes en in een Impasse Door Geld

Wanneer en als ik mezelf realiseer de krolsheid van de kat afschuwelijk te vinden - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe de krolsheid van de kat afschuwelijk te vinden, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur maar gestuurd word door emotie. In plaats - stop ik het automatische bewustzijn en neem zelf de leiding.

Wanneer en als ik mezelf zie reageren op de krolsheid van de kat - stop ik en adem ik - ik geef mezelf permissie te stoppen met reageren op de kat. In plaats - verander ik en besta niet langer in mijn zelfzuchtige filter van bewustzijn.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het heel naargeestig te vinden om de kat te zien en horen wanneer ze krols is - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het me niet ondersteunt deel te nemen in een gedachte/emotie. In plaats - breng ik mezelf terug in het hier-gewaarzijn en ben aanwezig in fysieke eenheid en gelijkheid.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het heel naargeestig te vinden om de kat te zien en horen wanneer ze krols is - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het krolszijn van de poes 'naargeestig vinden' afscheiding is en daarmee in werkelijkheid de situatie/ervaring van de poes versterk waarvoor ik naargeestigheid voel/ervaar. In plaats - sta ik op in zelfrealisatie als mij en leef de verklaring: Tot hier en niet verder - en stop zelf het in mij toegestane en geaccepteerde misbruik. Want misbruik bestaat in deze wereld omdat we zelfmisbruik in en als onszelf toestaan en accepteren.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het wel fijn te vinden dat de poes haar nageltjes niet uitzet wanneer ze krols is - stop ik en adem ik - ik realiseer me deel te nemen in een gevoel, een positieve ervaring als beloning van het deelnemen in de strijd tussen positief (gevoel) en negatief (emotie). In plaats - laat ik mezelf niet bewegen door wat er buiten mezelf is en blijf ik standvastig hier in de fysieke adem.

Wanneer en als ik mezelf realiseer te balen als de poes krols is - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te balen dat de poes krols is, omdat ik mezelf realiseer dat ik deze reactie gecreëerd en geïnfuseerd heb in en als het vlees door mijn deelname, acceptatie en permissie. In plaats - dwaal ik niet af van mezelf en vestig ik mijn aandacht op mezelf.

Wanneer en als ik mezelf realiseer dat mijn geest afdwaalt in reacties/emoties elk moment - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het altijd ergens heen wil gaan, het van mij af wil dwalen als een vorm van weerstand tegen mezelf om alleen te zijn. In plaats - leer ik door mezelf heen te zien = alles dat opkomt in mijn geest in relatie tot mijn omgeving, te beginnen de omgeving voor echt te zien en bewustzijn waarlijk te transcenderen.

~ ~ ~

Ik stel mezelf ten doel eerst vrede te sluiten/gelijk te staan met de energie van de negatieve reacties door ze te erkennen en niet te onderdrukken/weg te wimpelen om zo mezelf in staat te stellen om erdoorheen te wandelen en te komen tot een bevrijding van bewustzijn.

Ik stel mezelf ten doel mijn relatie met dwalen en dwaallichtjes te onderzoeken.

Ik stel mezelf ten doel de adem als sleutel te gebruiken als/wanneer ik de energie van gedachten/gevoelens/emoties voel opkomen: ik beweeg de energie door me heen en grond het in de aarde. Ik zal ondervinden dat het voelt alsof ik in de aarde zink -- dat is het bewijs dat ik gegrond/geaard ben.

Ik stel mezelf ten doel niet toe te staan en te accepteren dat de geest met gedachten/gevoelens/emoties mij dicteert wie ik ben - ik geef mezelf de kans om mezelf hier zelfoprecht te leven.
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Dag 391 Wanneer Verlangens Overweldigend Worden

Bericht door Sylvie »

Dag 391 Wanneer Verlangens Overweldigend Worden - Atlantiërs' Ondersteuning

Wat de energie van verlangen doet in de geest-lichaamrelatie. Voor context luister When Desires becomes Overwhelming - Atlanteans' Support - Part 66 Wat fascinerend is aan verlangen, is zijn veelvuldige aanhechting met angst. We zijn in een verlangen maar tegelijkertijd zal er een angst zijn.

De laatste paar dagen ervaar ik een sterk verlangen naar seks dat ik op iemand projecteer die ik net heb leren kennen. Het is al zo een jaar 'hangende' in me sinds mijn ex weg is, dus nu wordt het tijd om er eens 'richting' aan te gaan geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb een seksueel verlangen als een overweldigende ervaring te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb de natuur van verlangen niet te kunnen weerstaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb als het verlangen naar seks komt op een manier het te willen maar het ook niet te willen omdat ik enerzijds deelneem in allerlei gebeurtenissen/dingen/relaties uit het verleden en anderzijds spoelt het alles weg in mijn geest en wil ik er gewoon voor gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb gewoon zonder de consequenties te overwegen voor het verlangen naar seks te willen gaan en naar diegene te gaan waar ik seks mee wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb compleet verdeeld te zijn in mezelf over wat ik moet doen, wel of geen seks/one night stand.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in een intern conflict te gaan van "ik wil wel" maar "ik wil ook niet".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te kunnen stoppen omdat ik de golf van gevoelens onweerstaanbaar vind voelen, niet realiserend dat ik mijn lichaam verslaafd maak/programmeer met de stoffen die verantwoordelijk zijn voor 'dit gevoel'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het verlangen te ervaren als dat ik per se met hem moet zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb totaal overdonderd te zijn dit seksueel verlangen te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb te denken dat ik echt een keer seks moet hebben in plaats mezelf te realiseren dat ik door dit steeds te denken de energie er mee opbouw.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb voortdurend te twijfelen of deze energie van verlangen opgebouwd is uit afvalenergie van deelname in gevoelens en emoties of dat het gewoon een wil is tot fysieke expressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb de wet van aantrekking enerzijds als leuk te ervaren maar anderzijds als lastig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb mijn kop in het zand te willen steken voor de gevolgen als ik wel met iemand zo gewoon naar bed ga.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb verlangens te onderdrukken en daarbij niet te realiseren dat deze er later versterkt uit zullen komen.


Hoe dan ook stel ik mezelf ten doel de methode te oefenen in geval when desires become overwhelming:

De energie verzamelen in de solar plexus, dan omhoog brengen naar de hartstreek en vandaar met de adem uit het lichaam naar buiten duwen. Zo zou ik dan energie teruggeven aan substantie, waar het oorspronkelijk uit gemaakt was.

Ik stel mezelf ten doel de energie van verlangen los te maken van mijn lijf/te aarden. Ik realiseer me dat het sekssysteem vastgehecht zit in mijn lichaam. Ik realiseer me dat ik hiervoor wil vallen omdat het in het lichaam geprogrammeerd zit.


Tot zover voor nu...
Adem is het voedsel voor het lichaam
Plaats reactie

Terug naar “Zeven jarige Reis Naar Leven”