Vertaalde Journey to Life blogs

Neem deel in onze reis en deel hier je Blog en Vlog links.
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Vertaalde Journey to Life blogs

Bericht door IngridBloemheuvel »

Het Autoriteitsgebeuren vertaald uit Earths Journey to Life – Authority Game


Ik vergeef mezelf dat ik niet van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan me te realiseren dat ik de auteur ben van mijn script en ik mijn leven schrijf met de levende woorden als mijn expressie, vanuit mijn aard van hoe ik mezelf ontwerpen heb om te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik niet van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om de aard van wie ik ben, te onderzoeken zodat ik kan begrijpen wat voor een script ik aan het schrijven ben als de autoriteit in en van mijn leven, en hierin vergeef ik mezelf dat ik nog niet van mezelf geaccepteerd heb en mezelf nog niet toegestaan heb om de aard van wie ik ben te zien, te beseffen en te begrijpen.

Ik vergeef mezelf dat ik nog niet van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om te zien, te begrijpen en me te realiseren dat autoriteit gebruiken vanuit een gezagspositie, niet autoriteit is als een expressie van wie ik ben, en hierin vergeef ik mezelf dus dat ik van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om de autoriteit vanuit een gezagspositie te gebruiken als een kruk om mijn wil als ego erdoor te drukken en ik van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om niet in overeenstemming te staan met wie ik ben als een expressie van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om vanuit het geloof dat ik autoriteit heb vanuit mijn gezagspositie, te verwachten dat er naar me geluisterd wordt en dat ik gehoorzaamd wordt en doordat er niet naar me geluisterd wordt en ik niet gehoorzaamd wordt, heb ik mezelf toegestaan bezeten te raken door agressie en vijandigheid – omdat ik van mezelf accepteerde en volledig toestond te geloven dat ik deze gezagspositie verdiende en dat die van mij was.

Ik vergeef mezelf dat ik niet van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om te zien, beseffen en begrijpen dat een autoriteitspositie innemen betekent dat ik een situatie dirigeer en hierin vergeef ik mezelf dat ik niet van mezelf heb geaccepteerd en mezelf niet heb toegestaan om in te zien, te begrijpen en me te realiseren dat de aard van wie ik ben, zich zal manifesteren in de richting waarin ik een specifieke situatie stuur.

Ik vergeef mezelf dat ik niet van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om in te zien en te begrijpen dat ik gebruik heb gemaakt van sociale en culturele gewoonten en gebruiken om autoriteit op te eisen, in plaats van me te realiseren dat ik autoriteit moet zelf-verwerkelijken in wie ik ben als een levende expressie van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om mijn gezagspositie te hebben misbruikt door mijn ego-wil die gebaseerd is in eigen-belang, door te drukken en hierin vergeef ik mezelf dat ik situaties heb gecreëerd waarin ik ontmaskerd werd door mijn kind omdat mijn kind de ongerijmdheid in en als mij kon zien, en er zo dus een deur geopend werd voor mijn kind om te kunnen rebelleren tegen mijn vermeende autoriteit.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om mijn gezagspositie te hebben gebruikt en misbruikt om mijn kinds wil te buigen naar de wil van mijn ego, en mezelf niet toestond de situatie vanuit en in gezond verstand te bekijken, waardoor ik me had kunnen realiseren dat mijn kind ook een proces te doorlopen heeft van het ontwikkelen wie het is als een levende expressie van zichzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om te willen dat mijn kind me gehoorzaamd en naar me luistert op mijn bevel, door op mezelf te projecteren dat ik de autoriteitsfiguur ben in onze relatie, me niet realiseren dat ik een op voorhand verloren strijd vecht binnen onze relatie door me vast te klampen aan een overtuiging over autoriteit die niet overeind blijft als een levende expressie van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik nog niet heb geaccepteerd en mezelf nog niet heb toegestaan om te zien, beseffen en te begrijpen dat wanneer ik me vastklamp aan de autoriteit die mijn positie binnen een relatie me geeft, ik niet feitelijk sta als de autoriteit van wat het beste is voor mijn kind en het beste voor al het leven, omdat ik probeer mijn wil als de aard van wie en wat ik ben geworden als ego, op te leggen in een gegeven situatie, waarin ik zie, besef en begrijp dat vanuit het perspectief van de ouder de aard van mijn autoriteit vooral geworteld is in en als een expressie van angst en bezorgdheid om wat er met mijn kind zou kunnen gebeuren.
Dus zie, besef en begrijp ik dat angst het besturende principe is in mijn relatie met mijn kind wanneer en als ik als de autoriteitsfiguur sta in onze relatie.
En hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en toegelaten om te staan als de autoriteitsfiguur die staat voor en als de expressie van leven en voor wat het beste is voor al het leven in mijn toepassing van en als besturend principe van autoriteit en gezag als een expressie van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om deuren te openen voor mijn kind om te rebelleren doordat ik niet een en gelijk sta aan de expressie van autoriteit als een expressie van mijzelf, voor Leven staand en voor wat het beste is voor al het leven. En hierin vergeef ik mezelf dat ik niet van mezelf accepteerde en mezelf niet toestond om in te zien, te begrijpen en me te realiseren dat mijn kind in staat is elke ongerijmdheid in mij op te pikken – wat me zal assisteren in het zien, begrijpen en realiseren van waar ik in mijn toepassing nog niet in en als een expressie van leven sta.

Ik vergeef mezelf dat ik nog niet van mezelf heb geaccepteerd en mezelf nog niet heb toegestaan om te staan als de autoriteitsfiguur in mijn leven waarin ik volledige verantwoordelijkheid neem voor wie ik ben als een expressie van mezelf en hierin vergeef ik mezelf dat ik nog niet van mezelf heb geaccepteerd en toegestaan om het voorbeeld en het principe van wat het beste is voor al het leven te zijn en situaties te scripten als de aard en natuur van wie ik ben als een expressie van leven.

Ik vergeef mezelf dat ik nog niet van mezelf heb geaccepteerd en mezelf nog niet heb toegestaan om te staan als het voorbeeld van een auteur van leven, en mijn kind toe te staan zijn auteurschap van leven te ontwikkelen in en als zichzelf, door mijn kind toe te staan fouten te maken terwijl het leert een autoriteit te worden in en als zijn leven.
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Plaats reactie

Terug naar “Zeven jarige Reis Naar Leven”