Vragen en Perspectieven: Stemmen in het hoofd

Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Vragen en Perspectieven: Stemmen in het hoofd

Bericht door Sylvie »

Getranscribeerd en getypt door Jack door het interdimensionale portaal

Datum: 10-11-2007

Vraag: Hoe dan ook geniet ik van de ervaring van het schilderen alleen ben ik voortdurend in interne dialoog met mezelf. Het is nogal overweldigend soms. Vroeger dacht ik schilder schilder schilder schilder schilder schilder en ik was gewend om vaak naar die eis te luisteren en dat is waarom ik zoveel schilderde. Nu is 't een soort van het zelfde, één stem zegt "schilder schilder schilder schilder schilder", de ander zegt "kalmeer je niet hoeft te schilderen". Heen en weer gaan ze! Ik zou willen dat ze gewoon stoppen! Zodat ik kan genieten van het schilderen of verder gaan met wat het ook is dat ik doe. Als ik mijn atelier niet meteen inga in de ochtend word ik opgejaagd door deze stem tot ik aan het werk ga. Dit is de reden dat ik met schilderen stopte, want het beheerste mij. Zelfs terwijl ik dit bericht schrijf, zegt deze stem "oké pauze is over, denk je niet dat je moet schilderen nu".

Perspectief: Dus - de vraag is: Ga je verder jezelf toe te staan te worden gecontroleerd door 'een stem' in het hoofd of ga je opstaan ​​en zeggen: 'Tot hier niet verder?

JE moet je macht nemen en stoppen met de 'stemmen' - stop de 'gedachten', want je bent hen aan het accepteren en toestaan ​​door te gaan in je geest.

De geest kan niet bestaan ​​zonder participatie - STOP met psychologische spelletjes met jezelf spelen. STOP het tennissen - de bal heen en weer slaan - heen en weer. Hoe stop je? Gooi het racket neer en wandel van de baan - stop de gedachten en stemmen en ga uit je geest.

Moet ik persoonlijk naar je toe komen en je een aantal uitgebreide kontkrampen geven om je iets anders te geven om 'bezorgd' over te zijn - om 'uit' je hoofd te komen?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan deze stem mijn geest te laten 'achtervolgen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan ​​een ​​slaaf van de stem in mijn geest te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf werkelijk heb toegestaan te geloven dat deze stem mij is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan ​​te worden onderworpen aan de stem in mijn hoofd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan ​​te bestaan ​​binnen de polariteiten van mijn geest als de stemmen: 'schilder, schilder, schilder, schilder, schilder' en 'kalmeer je hoeft niet te schilderen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan ​​te beseffen dat ik geaccepteerd en toegestaan ​​heb te bestaan ​​in de polariteiten van mijn geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan ​​te beseffen dat ik mijn geest als polariteit heb toegestaan mij te besturen in plaats van mij mezelf te besturen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan ​​te reageren op de stem in mijn hoofd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan ​​om mezelf te ontkrachten door middel van het weggeven van mijn kracht aan de stem in mijn hoofd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan ​​te beseffen dat ik de hele polariteitsvergelijking van de stem in mijn hoofd moet stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan ​​om de stem in mijn hoofd macht en controle over mij te geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te worden gecontroleerd, geleid en beïnvloed door een stem in mijn hoofd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te wensen dat het weg zal gaan in plaats van mij die opstaat ​​en STOP zegt tegen beide polariteitszinnen van: 'schilder, schilder, schilder, schilder, schilder' en 'kalmeer je hoeft niet te schilderen'.

Ik vergeef mezelf dat ik geaccepteerd en toegestaan ​​heb om mezelf te definiëren op basis van de stem in mijn hoofd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf werkelijk toegestaan ​​heb te luisteren naar en rekening te houden met de stem in mijn hoofd.

Dus - besef dat de stem niet jij bent - STOP door middel van zelfvergeving en zelfeerlijkheid en zelftoepassing in elk moment.

Ik vergeef mezelf dat ik een stem in mijn hoofd heb toegestaan me te vertellen wie ik ben en hoe ik mezelf moet beleven en uiten.

Ik stel voor dat je de video over Leonardo da Vinci kijkt - het zal je assisteren.

Questions and Perspectives: Voices in the head
Adem is het voedsel voor het lichaam
Plaats reactie

Terug naar “Vertaalde teksten”