iemand spreken

vaststellen wat echt is
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

iemand spreken

Bericht door Martijn »

'Lo,
het valt me op hoe dat Gaat: iemand komt in m'n aandacht en onmiddelijk begin ik automatisch de opgeslagen gegevens over deze persoon en mijn ervaring met degene te doorzoeken.
En de gegevens over de verhouding tussen degene en mezelf en hoe ik het ervaren heb,
en de gegevens over mezelf en de ervaring van mezelf in relatie tot de persoon.
Alsmede,was ik van plan deze persoon iets te zeggen, te vragen?

Ik ben het electrische stroompje dat z'n weg zoekt door de totaliteit van opgeslagen informatie in mezelf. ik houd de "signatuur" van deze persoon in mij als stroompje vast, en daarmee navigeer ik mezelf van de ene bijpassende info naar de volgende enz. Tot ik het plaatje compleet heb.

Van daar uit creëer ik mijn opstelling, mijn houding, mijn intonatie, mijn lichaamstaal. En nu begin ik, uitgaande van de beschikbare informatie als basis hier op voort te borduren. Zorgvuldig binnen de parameters van de ervaring met de persoon blijvend. Waar heb ik het over en waar niet over.

De eventueel nieuwe inormatie die deze ontmoeting oplevert pas ik in in de openplekken van de bestaande "database". Eventuele gegevens die onjuist bleken worden in de "prullebak" geschoven en vervangen door meer accurate.

D.m.v. de gegevens wordt een emotionele/gevoels indruk gegenereert. Zoals de mate van sympathie of antipathie. Waarbij ook een "dubbel gevoel" tot de mogelijkheden behoort.
enz. enz.
Zo werk ik in en als bewustzijnsysteem.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Identificeren van Praktische Ondersteuning”