Kapitalisme en de mind

Het Nederlandse forum voor elk topic dat te maken heeft met het Equal Money System ofwel het Gelijkheids-Geldsysteem
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Kapitalisme en de mind

Bericht door Martijn »

De mind, als de manier waarop we bestaan, bestaat uit systemen die in het fysieke lichaam geïntegreerd zijn. Elke keer dat ik een emotie beleef, of een onrust, of een rush, of stress, of gevoelens, is een van de vele systemen geactiveerd. De aanwezigheid en het functioneren van deze systemen , die niet fysiek waarneembaar zijn, schaadt het fysieke bestaan, het doet pijn aan/in het lichaam. Het is uitputtend, vooral op de lange duur. Ook al voelt het in sommige gevallen als: ik heb energie! Want waar komt die energie vandaan? Uit het lichaam.

Het kapitalisme op Aarde is een afspiegeling van de mind in het lichaam: het creëert een bestaan, bestaande uit systemen (transport-, communicatie-, landbouw-,educatie-, riolerings-, regerings-, handels-, en vele vele andere systemen en sub-systemen) die de aarde schaden: de planten- en dierenwereld, het landschap, de wateren, de lucht en de mensenlichamen.

Het verschaft het ene deel van de levende wezens een bestaan, ten koste van het andere deel. En zo put het langzaam maar zeker, en in een al sneller tempo de Aarde uit, net zoals de persoonlijkheid het lichaam uitwoont tot het vervallen is.

Het is dus zaak het bestaan in en als de mind te stoppen, zodat we oog kunnen krijgen voor de waarde van het leven voor ons bestaan en ons bestaan tot een integraal onderdeel van het leven op Aarde maken, i.p.v. de aliens die we nu zijn hier. Er is dus een ingrijpende correctie nodig, innerlijk en uiterlijk willen we de koers van de mensheid op Aarde ten goede keren.

Voor de innerlijke herschepping is er de DIP cursus. Hierin onderzoek ik op een gestructureerde wijze hoe ik als de vele systemen in elkaar steek, en hoe de correcties aan te brengen en te leven. Het vele en diverse Desteni materiaal is daarbij een hulp van onschatbare waarde, het brengt inzichten naar voren die voorheen nooit opgemerkt werden, of die stilgezwegen werden en die de mensheid nooit in de praktijk gebracht heeft. Zozeer waren we in beslag genomen door de strijd om het bestaan, en als dat op orde was, door alles waar we onszelf mee konden bezig houden/vermaken.

'Zorg dat wat je doet het beste voor allen is', altijd was ons uitgangspunt ons eigen belang en/of dat van een groep, nooit 'iedereen', of 'al het leven'. Dat was niet in ons programma aanwezig. Dus dat moeten we er zelf inbrengen, en dat kan met de Desteni tools: zelfoprechtheid, zelfvergeving, ademen, zelfgecorrigeerd handelen.

En zo kunnen we ons geschikt maken om te werken aan de oplossing voor de buitenwereld: het gelijkheids geld systeem. Waarin geld het leven ondersteunt i.p.v. ten koste van het leven gaat.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Gelijkheids-Geldsysteem”