Belgi

Het Nederlandse forum voor elk topic dat te maken heeft met het Equal Money System ofwel het Gelijkheids-Geldsysteem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: Belgi

Bericht door Martijn »

ja coole blog, Kim, Nederland is vergelijkbaar. Om ons schuldgevoel af te kopen doen wij dan heel veel aan liefdadigheid, Nederlanders geven daar veel geld aan. Hoe is dat in België?
Bernard zei al: de mensen met geld zijn tegen het Gelijkheids Geld Systeem. Het huidige systeem biedt echter 0% zekerheid: al het geld verliest elk jaar meer waarde b.v. en kijk naar de pensioenen, de uitkering is niet gegarandeerd, het is zelfs zo dat we sinds 1850 de helft van de tijd in recessies hebben gezeten hoorde ik op de radio, m.a.w. er zit een zwakte ingebouwd in het systeem: het functioneert alleen maar goed als er groei is, maar dat is in strijd met de realiteit van de Aardse werkelijkheid waarin alles in cycli bestaat.
Het geld wordt gecreëerd, gebruikt en het houdt weer op te bestaan. Het Gelijkheids Geld Systeem is constant: er is geen inflatie, pensioenen zijn niet nodig want er is geld van geboorte tot dood.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: Belgi

Bericht door Martijn »

Als er over het gelijkheids geld systeem gestemd wordt dan hebben we aan 51% van de stemmen genoeg, soms 67% dus een heleboel mensen mogen gerust tegen zijn, lol. Het aantal armen stijgt dus dat werkt in het voordeel van het ggs.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Gelijkheids-Geldsysteem”