Mijn verklaring van Principes

Opgesteld door omstanders en deelnemers! Must read!
ingridschaefer
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2012, 12:35

Mijn verklaring van Principes

Bericht door ingridschaefer »

http://ingridschaeferwitness.wordpress. ... principes/

The Desteni of Living - De Bestemming van Leven
The following Principles give me focus and direction to stand alone without fear in equal respect for and engagement with All Life.

De volgende doelstellingen geven me focus en richting om alleen te staan zonder angst in gelijk respect voor en verbintenis met Al het Leven.

I endeavour to live the following Principles and I commit myself to give this all my effort:

Ik streef ernaar om te leven volgens deze Principes en ik stel mezelf ten doel me hiervoor volledig in te zetten:

*

1. Realising and living my utmost potential

1. Het realiseren en leven van mijn uiterste potentieel.

*

2. Living by the principle of what is best for all – guiding me in thought, word and deed to always in all ways direct problems to the best possible outcome for all

2. Leven volgens het principe van wat het beste is voor alles en iedereen - dat mij leidt in gedachten, woorden en daden om altijd op iedere manier problemen te adresseren tot een uitkomst die het beste is voor alles en iedereen.

*

3. Living by the principle of self honesty – to ensure I am pure in thought, word and deed: that my within and without is equal and one. Who I am within is who I am without and vice-versa

3. Leven volgens het principe van zelfoprechtheid - om ervoor in te staan dat ik zuiver ben in gedachten, woorden en daden: zodat mijn binnen- en buitenwereld één en gelijk zijn. Wie ik ben vanbinnen is wie ik ben vanbuiten en omgekeerd.

*

4. Self Purification through Writing, Self Forgiveness and Self Application – the action of realising I am responsible for my own thoughts, words and deeds, to forgive myself for transgressions and change myself to ensure I take responsibility for who, what and how I am and through this know that I can trust myself to always be honest with me and so others

4. Zelfpurificatie door Schrijven, Zelfvergeving en Zelftoepassing - de daad van het realiseren dat ik verantwoordelijk ben voor mijn eigen gedachten, woorden en daden, om mijzelf mijn misdaden te vergeven en mijzelf te veranderen zodat ik ervoor insta dat ik verantwoordelijkheid neem voor wie, wat en hoe ik ben en hierdoor te weten dat ik mezelf kan vertrouwen om altijd eerlijk te zijn met mezelf en dus met anderen.

*

5. Living the principle of Self Responsibility – realising only I am responsible for what I accept and allow inside of me, my relationships and my outside world and so with this responsibility: only I have the power and ability to change that which I see is compromising who I am, what I live and how this affects others

5. Leven volgens het principe van Zelfverantwoordelijkheid – waarin ik mij realiseer dat alleen ik verantwoordelijk ben voor wat ik accepteer en toesta binnenin mij, mijn relaties en mijn buitenwereld en dus met deze verantwoordelijkheid: heb alleen ik het gezag en de mogelijkheid om datgene te veranderen waarvan ik zie dat het compromitteert wie ik ben, wat ik leef en hoe dit anderen beïnvloedt.

*

6. Realising that who I am in thought, word and deed affects not only myself – but others as well and so with Self Responsibility in thought, word and deed – I take responsibility for myself and so my relationships to be Self Aware in every moment and live in such a way that is best for me and so others as well

6. Realiseren dat wie ik ben in gedachten, woorden en daden niet alleen invloed heeft op mijzelf – maar evengoed op anderen en dus met Zelfverantwoordelijkheid in gedachten, gevoelens en emoties – neem ik verantwoordelijkheid voor mijzelf en dus mijn relaties om Zelfgewaar te zijn in ieder moment en op zo'n manier te leven dat het 't beste is voor mij en dus ook voor anderen.

*

7. Living the Principle of Self Awareness – to be aware, to see, to recognize my own thoughts and Mind, to be self honest to the extent where I can take responsibility for when I see my thoughts / Mind is not what is best for me / others and commit to immediately take responsibility and change for myself and so for others

7. Leven volgens het Het Principe van Zelfgewaarzijn – het gewaar zijn, zien, herkennen van mijn eigen gedachten en geest, het zelfoprecht zijn welke zich uitstrekt tot waar ik verantwoordelijkheid kan nemen voor als ik zie dat mijn gedachten / Geest niet zijn / is wat het beste is voor mij / anderen en het tot doel stellen om onmiddellijk verantwoordelijkheid te nemen en te veranderen voor mijzelf en dus voor anderen.

*

8. With taking responsibility for myself, becoming aware of myself – take responsibility and become aware of others in my life, to assist and support them as I am assisting and supporting myself – to give as you would like to receive and do the extra bit every day to see where I can contribute to other’s lives and so my own

8. Met het nemen van verantwoordelijkheid voor mijzelf, het gewaar worden van mijzelf – het nemen van verantwoordelijkheid en het gewaar worden van anderen in mijn leven, om hen te assisteren en ondersteunen zoals ik mijzelf assisteer en ondersteun – om te geven zoals ik zou willen ontvangen en om elke dag het extra beetje te doen om te zien waar ik kan bijdragen aan het leven van anderen en dus aan mijn eigen leven.

*

9. Living the principle of self trust – as I commit myself to remain constant in my living of self honesty, self responsibility and self awareness, I stand as an unbending trust that I always in all ways know who I am no matter what I face and that in this I know, as proven in the constancy of my living that I will always honour and stand by what is best for all and so best for me

9. Leven volgens het principe van zelfvertrouwen – als ik mijzelf ten doel stel om constant te blijven in mijn leven van zelfoprechtheid, zelfverantwoordelijkheid en zelfgewaarzijn, sta ik als een onwankelbaar vertrouwen zodat ik altijd op iedere manier weet wie ik ben, wat ik ook onder ogen zie en dat ik hierin weet, als bewezen in de standvastigheid van mijn leven dat ik altijd zal eren en staan bij wat het beste is voor alles en iedereen en dus het beste voor mij.

*

10. Making Love Visible – through me not accepting/allowing anything less than my utmost potential, I support those in my life to reach their utmost potential, to love them as I have shown love to myself by gifting to me my utmost potential, the best life/living experience and show others as I have shown myself what is means to LIVE

10. Het Zichtbaar maken van Liefde – door zelf niets minder te accepteren / toe te staan dan mijn uiterste potentiëel, om hen lief te hebben zoals ik mijzelf liefde heb laten zien door mijzelf mijn uiterste potentiëeel te geven, het beste leven / de beste levende ervaring en om anderen te laten zien zoals ik mijzelf heb laten zien wat het betekent om te LEVEN.

*

11. No one can save you, save yourself – the realisation that the tools and principles of Desteni is the guide, but I must walk the path myself. We are here to assist and support each other in this process from Consciousness to Awareness/LIFE and what it means to live – but the process itself, where you are alone with yourself in your own Mind: is walked alone

11. Niemand kan jou redden, redt jezelf – de realisatie dat het gereedschap en de principes van Desteni de leidraad zijn, maar dat ik zelf het pad moet bewandelen. We zijn hier om elkaar te assisteren en ondersteunen in dit proces van Bewustzijn naar Gewaarzijn / LEVEN en wat het betekent om te leven – maar het proces zelf, waar je alleen bent met jezelf in jouw eigen Geest: wordt alleen gewandeld.

*

12. Not waiting for anything or anyone to take responsibility for me and this world – but that I realise I have created who and how I am in this moment, therefore I have the responsibility to change who and how I am and so the realisation that we as a collective created how and what this world is today and so it is the responsibility of the collective to change how and what this world is today

12. Niet wachten voor iets of iemand om verantwoordelijkheid te nemen voor mij en deze wereld – maar dat ik mij realiseer dat ik gecreëerd heb wie en hoe ik ben in dit moment, daarom heb ik de verantwoordelijkheid om te veranderen wie en hoe ik ben en dus de realisatie dat wij als een collectief deze wereld gecreëerd hebben als hoe en wat het is vandaag de dag en dus is het de verantwoordelijkheid van het collectief om te veranderen hoe en wat de wereld vandaag de dag is.

*

13. Honouring the life in each person, animal – everything from the great to the small of earth, that we expand our awareness and responsibility to creating the best possible life for everyone and everything and so ourselves

13. Het leven eren in elk persoon, dier – alles van het grote tot het kleine van de aarde, opdat we ons gewaarzijn en onze verantwoordelijkheid uitbreiden om het best mogelijke leven te creëren voor iedereen en alles en dus onszelf.

*

14. Relationships as Agreements: individuals coming together using agreements as a platform to one-on-one expand, grow and develop as individuals in life and living to support/assist each other unconditionally to reach their utmost potential where the agreement is a coming together of individuals understanding what it means to stand as equals and to stand as one

14. Relaties als Overeenstemming: individuen die samenkomen en een overeenstemming gebruiken als een platform om één-op-één uit te breiden, groeien en ontwikkelen als individuen in het leven en het levensonderhoud om elkaar onvoorwaardelijk te ondersteunen / assisteren om hun uiterste potentiëel te bereiken waar de overeenstemming een samenkomen is van individuen die begrijpen wat het betekent om te staan als gelijken en te staan als één.

*

15. Sex as Self Expression – where sex is an united expression between individuals in honour, respect, consideration and regard of each other as equals, two physical bodies uniting in equality and oneness – a merging of two equals as one physically.

15. Seks als Zelfexpressie – waar seks een verenigde expressie is tussen individuen in eer, respect, overweging en achting van elkaar als gelijken, twee fysieke lichamen verenigd in gelijkheid en eenheid – een samenkomen van twee gelijken als fysiek één.

*

16. Realising that by the virtue of me being in this world – my responsibility does not only extend to my own Mind / my own Life, but to the minds and lives of everything and everyone of this earth and so my commitment is to extend this awareness to all of humanity to work together and live together to make this world heaven on earth for ourselves and the generations to come

16. Realiseren dat bij de hoedanigheid van mijn aanwezigheid in deze wereld – mijn verantwoordelijkheid zich niet alleen uitstrekt tot mijn eigen Geest / mijn eigen leven, maar tot de 'geesten' en levens van alles en iedereen van deze aarde en dus is het mijn doelstelling om dit gewaarzijn uit te breiden tot de gehele mensheid om samen te werken en samen te leven om deze wereld tot een hemel op aarde te maken voor onszelf en de generaties die komen.

*

17. I must in my thoughts, words and deeds – but most importantly in my living actions, become a living example for others in my world that is noticeable and visible when it comes to the potential of a person to change themselves and so change their world. So that more people can realise how we can change this world, by standing united in our self change within the principle of what is best for all to bring heaven to earth

17. Ik moet in mijn gedachten, woorden en daden – maar meest belangrijk in mijn daadwerkelijke leven, een levend voorbeeld worden voor anderen in mijn wereld die waarneembaar en zichtbaar is als het gaat om het potentiëel van een persoon om zichzelf te veranderen en zo de wereld te veranderen. Zodat meer mensen zich kunnen realiseren hoe we deze wereld kunnen veranderen, door verenigd te staan in onze zelfverandering binnen het principe als wat het beste is voor alles en iedereen om een hemel op aarde te brengen.

*

18. I am the change I want to see in me and my world – to bring heaven to earth is to bring into being, into living the LIVING PROOF of a PRACTICAL HEAVEN that can be seen and heard in our actions and words. We are the Living Heaven that must come into creation in this living world.

18. Ik ben de verandering die ik wil zien in mijzelf en in mijn wereld – een hemel op aarde brengen is het in het leven roepen, in het leven brengen van het LEVENDE VOORBEELD van een PRAKTISCHE HEMEL die gezien en gehoord kan worden in onze daden en woorden. We zijn de Levende Hemel die in creatie moet komen in deze levende wereld.

*

19. Through purifying my thoughts, words and deeds – my inner becomes my outer, so I bring into creation me as heaven into earth, realising it is not enough to ‘see the change / be the change’ – for change to become REAL it must be a constant, consistent living of me through the words I speak and the actions I live visible and noticeable to all in every moment of breath

19. Door het purificeren van mijn gedachten, woorden en daden – wordt mijn innerlijke wereld mijn uiterlijke wereld, dus ik breng mijzelf als hemel op aarde in creatie, waarin ik me realiseer dat het niet voldoende is om 'de verandering te zien / de verandering te zijn' – om verandering WERKELIJKHEID te laten worden moet het een constant, consequent leven zijn van mij door de woorden die ik spreek en door de daden die ik leef die zichtbaar en waarneembaar zijn voor iedereen in ieder moment van ademhalen.

*

20. Realising that my physical body is my temple – my physical body is the living flesh through which and in which I will bring into being and create / manifest heaven on earth as me in my thoughts, words and deeds and so I honour, respect and regard – nurture and support my physical body as I would nurture and support me as equals: my body is me

20. Realiseren dat mijn fysieke lichaam mijn tempel is – mijn fysieke lichaam is het levende vlees door welke en in welke ik een hemel op aarde in het leven roep en op aarde zal creëren / manifesteren als mezelf in mijn woorden en daden en dus eer, respecteer en acht – verzorg en ondersteun ik mijn fysieke lichaam zoals ik mijzelf als gelijke zou verzorgen en ondersteunen: mijn lichaam ben ik.

*

21. We are the change in ourselves and this world we have been waiting for: and so I commit to dedicate myself and my life for each one as all to realise this, as nothing will change if we don’t change in all that we are, within and without

21. We zijn de verandering in onszelf en in deze wereld waarop we gewacht hebben: en dus stel ik mezelf ten doel om mezelf en mijn leven toe te wijden aan ieder-één als allen om dit te realiseren, omdat er niets zal veranderen als we niet veranderen in alles wat we zijn, vanbinnen en vanbuiten.

*

22. The realisation that for me to be able to change myself in thought, word and deed to the most effective living being that I can be and become – I first have to ‘know thyself’ and so commit myself to investigate, introspect and understand how I became who I am today, to prepare the road before me into self creation of a responsible, aware, self honest and trustworthy person for myself and so for all

22. De realisatie dat voor mezelf, om in staat te zijn om mezelf te veranderen in gedachten, woorden en daden tot het meest effectieve levende wezen dat ik kan zijn en worden – zal ik eerst mezelf moeten kennen ('to know thyself') en dus stel ik mezelf ten doel om te onderzoeken, binnenin mij te zien en begrijpen hoe ik ben geworden wie ik ben vandaag de dag, om de weg voor mij voor te bereiden tot in de zelfcreactie van een verantwoordelijk, gewaar, zelfoprecht en betrouwbaar persoon voor mijzelf en dus voor anderen.

*

23. The realisation that for me to be able to contribute to change in this world – I have to get to ‘know thyself’ as this world and so commit myself to research, investigate and introspect the inner and outer workings of this world and align the systems of today to present and give the best possible life for all on Earth

23. De realisatie dat voor mij om in staat te zijn bij te dragen aan verandering in deze wereld – moet ik mezelf leren kennen ('to know thyself') als deze wereld and dus stel ik mezelf ten doel om de innerlijke en uiterlijke mechanismen van deze wereld te documenteren, onderzoeken en binnenin mij te zien en de systemen van vandaag aan te passen om het best mogelijke leven voor alles en iedereen op Aarde te presenteren.

*

De bestemming van Leven - Tijdlijn van de Principes
http://ingridschaeferwitness.wordpress. ... principes/

In blogs to come through time I will expand on how I see, realise and understand each Principle and applied it and / or will apply practically in my daily life.

In blogs die komen gaan door de tijd heen zal ik uitbreiden op hoe ik elk Principe zie, realiseer en begrijp en hoe ik het praktisch toepas en / of wil toepassen in mijn dagelijks leven.
Plaats reactie

Terug naar “Getuigenissen”