pijn in benen

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

pijn in benen

Bericht door Martijn »

aaaauuuuuwwwww!!!!! dat roep ik als er weer zo'n gruwelijke pijn in b.v. mijn kuit opkomt zetten. Ik vermoed dat doordat ik zoveel jaren met dingen in mezelf heb rondgelopen, zoals de houdingen waar ik mee bezig ben om die los te laten, dat die helemaal geïntegreerd zitten in mijn spieren in dit geval. En door dat zelfvergeven komt er een moment dat het systeempje echt verwijderd wordt uit de spieren waar het mee vegroeid was. En dat voelt alsof iemand je spier in tweeën scheurt!

Vaak 's ochtends in bed als ik me strek. Maar als het bijna klaar is dan voel ik dat het echt loskomt eerst aan de ene kant ervan en dan voel ik het vorderen tot het laatste stukje los is, dat is heel fijn omdat ik dan de pijn voel eindigen. Vandaag was het op de fiets. Ik voelde het al een paar keer aankomen. En ineens was het niet meer te harden, ik moest stoppen en ik stond steunend op m'n fiets heel luid au te kreunen. Zonder publiek overigens :) Na een paar minuten was het klaar en kon ik zowaar weer fietsen.

Meestal doet de spier nog een tijd(je) zeer.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Lichaamstaal”