mijn gezicht

Martijn

mijn gezicht

Berichtdoor Martijn » 14 Feb 2010, 19:58

'Lo,

nu ik mij ademend steeds beter verenig met mijn lichaam, "keek" ik heel aandachtig en van heel dichtbij naar die plekken waar de aangezichtsholtes ontstoken zijn. Wat vond ik na enkele dagen...
Ik had mijn gezicht verlaten!!
Om niet te verraden wat er in mij omging had ik afstand genomen van mijn gezicht als de primaire "verrader" van wat er in mij omgaat. ("heb jij dat gedaan??" "nee hoor, echt niet")
Dus ben ik bezig weer in mijn gezicht te gaan "wonen". Dat is werkelijk leuk om te doen. Mezelf als leven er weer in te brengen. Kom ik af en toe opgeslagen emoties tegen zoals bitterheid, nijd, en dergelijke moeilijker te benoemen emoties. Die vergeef ik mezelf dan.

Ik vergeef: mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gesproken te hebben afgescheiden van mezelf
Ik vergeef: mezelf toegstaan en aanvaard te hebben woorden te gebruiken afgescheiden van mijzelf, om mijzelf te verbergen.
Ik vergeef: mezelf toegestaan en aanvaard te hebben angst te hebben voor de reactie op mijn woorden die ik spreek een met en gelijk aan mezelf.
Ik vergeef: mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vertrouwen op woorden gesproken afgescheiden van mezelf.
Ik vergeef: mezelf niet toegestaan te hebben te vertrouwen op woorden gesproken een met en gelijk aan mezelf.
Ik heb een deel van m'n inspanning om leven te geven aan de gedachtenbal verplaatst naar m'n gezicht.
Hè wat ben ik onrustig bezig met deze post... O ja! ik dacht eerder: ik ben benieuwd naar dat youtubefilmpje over dat vliegtuig .... Dus ik was deze post zo gauw mogelijk aan het schrijven. pfff.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij ondergeschikt te maken aan de gedachte aan een youtube filmpje.
en verder
Ik vergeef: mezelf toegestaan en aanvaard te hebben sceptisch te zijn over het project "weer gaan wonen in mijn gezicht".

dawast :)
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com

Terug naar “Onderzoek van Lichaamstaal”