Drugs

je ervaringen met drugs
Plaats reactie
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Drugs

Bericht door Jorn »

Het nemen van drugs stimuleert triggers in de hersenen waardoor de hersenen meer (of minder) chemicalieen produceren corresponderend met de trigger die word gestimuleerd. Fundamenteel verandered er niets. Dit is scheikunde op zij minimum, Mensen hebben dit allemaal al uitgevogeld en wat je ervaart wanneer je drugs neemt is een ervaring die word opgemaakt als een bijstander, fundamenteel verandererd er niets. Toch kun je het activeren van trigers and symboliek zien als een ondersteuning om te zien hoeveel je met de geest bent ingewikkeld en hoeveel je daadwerkelijk hier bent als het physieke. Zover over drugs en wat we weten hiervan en wat je simpel weg door je hersens te gebruiken kunt achterhalen.

Voor nu ben ik het onderzoek van Carlos Castenade aan het onderzoeken waar ook drugs en bepaalde substanties een rol spelen en zal hier een terugkoppeling van geven, want er is wel degelijk een manier waarop drugs gebruikt kunnen worden. Hiervoor is het helaas nog te vroeg omdat voor nu er alleen maar een verwachting is van drugs dat ze je iet geven of iets dergelijk, daarvoor de eerste alinea.
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Drugs

Bericht door IngridBloemheuvel »

Interessant, Jorn, dank je. Ik heb vroeger de boeken van Castaneda gelezen en daar was inderdaad sprake van gebruik van drugs. Ik ben benieuwd.
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: Drugs

Bericht door Martijn »

hee, die las ik! razend interessant vond ik het. M.n. die scene herinner ik me waain de tovenaars een lijn in het zand trokken, waar achter onze jonge onderzoeker een verscheurend wild beest zag dat hem aan wilde vliegen. Dat, zo zeiden de tovenaars, was hetgeen ze in toom moesten houden in hun innerlijk.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Drugs”