oorlogslachtoffer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

oorlogslachtoffer

Bericht door Martijn »

Ik zie het beeld van een emotioneel iemand die het kapotgeschoten lichaam van een kind in de armen houdt. Een systeem huilt om een stuk gegaan systeem. Het is niet werkelijk. Daarom kunnen we innerlijk stil door de wereld gaan.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Jozien
Berichten: 101
Lid geworden op: 04 feb 2009, 12:14

Re: oorlogslachtoffer

Bericht door Jozien »

Het kind dat wordt doodgeschoten is echt, we leven in deze wereld en dat is precies wat er WEL echt aan is. Dat is onze natuur dat is wat we accepteren en toelaten.

En het stopt niet voordat iedereen, individueel stop. Een voor een. Gelijk verantwoordelijk voor deze creatie wat we hebben toegelaten en geaccepteerd.


Werkelijke stilte kan voort komen wanneer we opstaan zelfverantwoordelijkheid nemen, onszelf onvoorwaardelijk vergeven, de ander onvoorwaardelijk vergeven om de circkel van deze 'gekte' te stoppen.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: oorlogslachtoffer

Bericht door Martijn »

Mooi gesproken/getypt. Inderdaad, het is echt.
Lichaamssystemen en persoonssystemen, en dat we als zodanig echt schieten en beschoten worden, en stuk gaan.
Totdat iedereen gestopt is, tot dat moment is het de enige werkelijkheid die we hebben. Daarna zullen we het onwerkelijk verklaren en transcenderen we het.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Punten om te overdenken”