onze werkelijkheid

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

onze werkelijkheid

Bericht door Martijn »

vandaag zag ik dat onze werkelijkheid bedacht is door leden van het reptieliaanse en serpenten ras. Ik zag dat het vreemd aan me is. Ik zie het bedenksel: mensen in huisjes met nummers en asfaltwegen en dan in autotjes en verder alle machienes, maar ook de vormgeving van de natuur, de bedachte bloemvormen, mooi maar o zo berekend met wiskundige precisie.
En dan de mensen als personen, levend voor hun eigen geluk of ellendig creperend, wie verzint zoiets...
En ik zag: niets van dit alles is waar. Waar ik ook kijk wat ik ook zie, nu of in m'n hele voorgaande leven, 't is allemaal kunstmatig in mekaar gezet, alle expressie van alle mensen komt voort uit het idee wat we over onszelf hebben en de bijpassende gevoelens/emoties. End at is niet wie/wat we zijn. Het is ongs voorgeprogrammeerde "leven". Het idee wat ik over mezelf heb heb ik niet zelf bedacht, het is door hun voor mij bedacht, voor iedereen. Stop er toch mee mensen.
De vormen van de dieren lichamen, de mensenlichamen, het hele mannetje-vrouwtje idee. Dat er ongelukken en rampen kunnen gebeuren. Hadden wij toch nooit zo bedacht!
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Punten om te overdenken”