mijn naam

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

mijn naam

Bericht door Martijn »

ik ben hier aanwezig in en als de fysieke werkelijkheid. En O ja, er is nog een alternatieve werkelijkheiod die in de gedachten van de mensen bestaat. Daarin heet ik Martijn. En ik word in de gedachten vastgehouden als herinnering, beeld, met daaraan gekoppeld oordelen. Positief/negatief, sympathie/antipathie, goedkeuringen/afkeuringen, gevoelens/emoties. Allemaal gebaseerd op het verleden.
Ik ken jou, zeggen we dan.
Ik ben hier als fysiek lichaam in een fysieke omgeving aanwezig. Ik mag hier enkele tientallen jaren rondkijken en wat ik zie is dat de fysieke werkelijkheid ondergeschikt wordt gemaakt aan de alternatieve door de mensheid.
Daarin wordt het bijvoorbeeld noodzakelijk geacht om make-up op te doen, zonder dat eerst de vraag wordt beantoord of het make-up materiaal wel in overeenstemming is met de biochemie van het lichaam. het lichaam moet maar zien of en hoe het omgaat met de aangebrachte stoffen.

Zelf heb ik als hobby modelvliegen, dat is met een zender een vliegtuig(je) besturen. Ik merkte in de winter dat mijn buik geen weerstand had tegen de kou, hierin verschillend van de rest van mijn lichaam. De zender hangt aan een band om mijn nek, voor mijn buik. Ik ben nu aan het onderzoeken wat er precies gebeurt als ik de zender gebruik.

Tot nu toe ontdekte ik dat ik een andere perceptie van mijn buik creëer: mijn buik als een zich in het luchtruim uitstrekkend ding. In deze toestand is mijn buik kwetsbaar voor kou, want daarvoor zou hij niet in de ruimte uigestrekt maar compact moeten zijn. Tijdens het vliegen merk ik wanneer ik de uitstrekkende, uitwaaierende beweging maak, als ik meega in de beweging van de electromagnetische golven.

Ik ben er nog niet over uit of ik het meegaan moet staken of dat ik me moet oefenen in het weer terugbrengen van de waarneming van mijn buik naar 'compact'.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Punten om te overdenken”