stimulatie

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

stimulatie

Bericht door Martijn »

Bernard wees erop dat stimulatie niet Leven is. Het lijkt van wel: je ziet iets of je denkt iets en je voelt je gestimuleerd, je energie level gaat omhoog. Het is echter de energie die in het gedachtenbewustzijnsysteem rondgaat. Je neemt aan dat je het zelf bent omdat je het in je lichaam voelt.
Wij bestaan echter eeuwig en hebben geen energie nodig. Sterker nog, de energie die wordt verkregen door stimulatie, waar komt die vandaan? Die wordt ontleent aan Leven, en Leven is wie we werkelijk zelf zijn.
We zijn dus aan het leven als iets wat we denken te zijn omdat we het in ons lichaam voelen, en teren op wie we werkelijk zijn, waarom zo omslachtig?
Vanuit wie/wat we werkelijk zijn hebben we iets gemanifesteerd en daar hebben we ons op gefocust, en dat hebben we uitgebreid en veranderd enz, en we verloren langzaam maar zeker onszelf als de oorsprong van alles uit het oog en we gingen de manifestatie van onszelf ervaren als wie we werkelijk zijn.
De eindverantwoordelijkheid voor het geheel van alles is toen ingevuld op zo'n manier dat de vervreemding van wie/wat we werkelijk zijn totaal werd. Totdat het interdimensionale portal opende en inzicht mogelijk werd in de toestand waarin allen in het bestaan zich bevonden.

Om terug ter komen op stimulatie, elke keer dat ik me gestimuleerd voel, vergeef ik mezelf dat, net zolang tot ik stabiel blijf als mezelf in de adem.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Hoe Progammeer je een Robot naar Zelfeerlijkheid”