"Martijn de Graaf"

Martijn

"Martijn de Graaf"

Berichtdoor Martijn » 13 Aug 2009, 08:46

ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd t ehebben te geloven dat ik Martijn de Graaf moet zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat ik van mijn moederMartijn de Graaf moet zijn, in plaats van me te realiseren dat het idee "Martijn de Graaf" zich afspeelt in haar fantasie en op mijn lichaam geprojecteerd wordt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de projectie van mijn moeder op mijn lichaamte zijn gaan beantwoorden, door persoonlijkheidskenmerken aan te nemen als identiteit en die herkenbaar te maken in gedrag en woorden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben een fantasie over mijzelf, wie ik ben, te ontwikkelen en.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de fantasie over wie ik ben, "Martijn de Graaf", te zijn gaan uitleven in de fysieke werkelijkheid.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de gefantaseerde identiteit, "Martijn de Graaf ", te proberen te vernietigen door druggebruik, zelfhaat, zelfdoding, apathie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mijn gefantaseerde identiteit "Martijn de Graaf" te veranderen in iets beters, door ascentie en therapie, spiritualiteit en religie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de gefantaseerde identiteit "Martijn de Graaf" in stand te houden door zelfliefde, zelfgenoegzaamheid, zelfoverschatting, zelfonoprechtheid.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de overtuiging te koesteren dat niets of niemand mijn zelfonoprechte bestaan als "Martijn de Graaf" van mij af kan nemen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben het geloof in de zekerheid dat niemand mijn zelfonoprechte bestaan als "Martijn de Graaf" van mij af kan nemen te zien als een degelijkfundament voor mijn bestaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben het geloof in me te voelen dat mijn bluf om mijn bestaan vorm te geven als "Martijn de Graaf" door niemand doorzien wordt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te voelen: het kan me niet schelen als iemand doorziet dat ik besta als de bluf dat ik "Martijn de Graaf" ben, want hé, niemand doet me wat.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mijn zelfonoprechtheid om te kunnen bestaan als "Martijn de Graaf" in stand te houden door mij over te geven aan het denken van onwillekeurige gedachten.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik "Martijn de Graaf heb laten uitgroeien tot een wereldomvattend gedachtenbewustzijnsysteem.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben het wereldomvattende gedachtenbewustzijnsysteem in stand te houden/laten om het zelfonoprechte bestaan als "Martijn de Graaf"voort te kunnen zetten.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben in het geheim in mijn persoonlijke gedachten zelfonoprechte afwegingen te maken die mijn bestaan als "Martijn de Graaf" moeten voortzetten en beschermen.

Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben me te realiseren dat ik de fysieke werkelijkheid geweld aan doe door mijn zelfonoprechte bestaan als "Martijn de Graaf".
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com

Martijn

Re: "Martijn de Graaf"

Berichtdoor Martijn » 13 Aug 2009, 23:55

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te volharden in het bestaan als "Martijn de Graaf" want iedereen doet 't, bestaan als een gefantaseerde persoon.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de consekwenties van mijn zelfonoprechte bestaan als "Martijn de Graaf" voor de fysieke werkelijkheid te willen afwentelen op de aarde en de natuur en andere mensen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de consekwenties van mijn bestaan als "Martijn de Graaf" voor de fysieke werkelijkheid te willen verdoezelen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mijn hart vast te houden voor de consekwenties van mijn zelfonoprechte bestaan als "Martijn de Graaf".

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepeerd te hebben zelfonverantwoordelijk te leven als "Martijn de Graaf".

Aha! de zelfonverantwoordelijke manier van bestaan hoort bij mijn gefantaseerde persoon! Ik ben het niet zelf. Daarom kan ik het zelfvergeven.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com

Terug naar “Hoe Progammeer je een Robot naar Zelfeerlijkheid”