gestimuleerd leven

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

gestimuleerd leven

Bericht door Martijn »

Hoi,
om een electrische vlieger te testen was ik naar het weiland van m'n zus getogen. Ik had er een tijd aan jgeknutseld en nu was het zover. Hij vloog maar stuurde niet goed. Ik veranderde wat en probeerde het opnieuw. Nog niet goed. Ik werd steeds opgewondener, en bij de volgende poging was ik in zo'n bewuszijnsvernauwing dat ik niet meer goed functioneerde en het ding stortte ter aarde.

Daarna voelde ik me uitgehold, gedesillusioneerd, zoals dat zo raak heet.

Dit speelt me al langer parten, en vanavond door de hulp van een paardje met wie ik communiceerde, kon ik het patroon eindelijk blootleggen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben gestimuleerd te leven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben angst te voelen dat ik zonder gestimuleerd te zijn niet leef.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben een paniekstoornis te manifesteren als ik mijn verslaving aan gestimuleerd leven opgeef.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben verslaafd te zijn aan gestimuleerd leven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben jaloers te zijn op mensen die gestimuleerd leven.
ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn dat ik iets mis als ik niet gestimuleerd leef.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de stoute schoenen aan te trekken om mij over te geven aan mijn verslaving aan gestimuleerd leven.

ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij af te botweg in het geheim af te scheiden van mezelf in en als adem, om mij over te gaan geven aan gestimuleerd leven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geacceteerd te hebben gestimuleerd leven als werkelijker te kwalificeren dan leven in en als adem.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat leven in en als de adem, duf is.
Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben te zien dat ik de tegenovergestelde pool van gestimuleerd levven: duf leven, projecteerde op leven in en als adem.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te leven in en als de polariteit van gestimuleerd leven tegenover duf leven.

Nu is het zaak op te letten in de praktijk, blijven ademen.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Hoe Progammeer je een Robot naar Zelfeerlijkheid”