4 demonen

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

4 demonen

Bericht door Martijn »

hoi,

in mijn geheime gedachtenleven vond ik vier demonen die ik daar bewaarde om er gebruik van te maken.
Het kwam zo, degene met wie ik in agreement ben had ik aan de telefoon. ze maakte grapjes en op gegeven moment vond ik dat onaangenaam, ik kwam in een zeeer griezelig gevoel en voelde: daar wil ik niet in terecht komen.
Hier was ik al een paar keer eerder in de buurt gekomen, het gaat zo dat we ontspannen wat grapjes maken en dan ineens vist ze er een echt pun t uit voor mij om naar te kijken in mezelf, of ik voel dat het nodig is dat ik ga staan in mezelf om mezelf uit te drukken en niet een beetje grapjes maken.

Na dit telefoontje besloot ik erin te kijken in dat griezelige gevoel, omdat het iets is wat niet weggaat. En ik had er nog niet eerder ingekeken.
Ik verdiepte me in het gevoel en ik begon het te worden en ik begon een hijgend, opdringerig geluid te maken met een sexuele lading. best eng om te doen. Maar ik bleef er wel bij en toen ik 't eenmaal voelde vergaf ik mezelf deze demon gemanifesteerd en bewaard te hebben in mezelf.
Ik geloof niet dat ik me vergis als ik zeg; de demon was blij om verlost te worden!

Het was echter nog niet klaar dus ik verdiepte me verder en ik begon een hees keelgeluid te maken en ik werd een andere demon. Ook een sexuele maar dan een van de lange adem. Die zegt, uiteindelijk ontkom je er niet aan dat ik sex met je heb. Vergaf ik ook mezelf, ook blij.

Direct daarna voelde ik een demon die zei: ik doe je pijn. En dat was dan "gerechtvaardigd" als de twee eerdere demonen "gefaald' hadden. Vergaf ik mezelf.

Daaronder kwam een hele doortrapte tevoorschijn die inhield: mooi al die veranderingen, maar ik draai alles weer terug! Deze vergaf ik mezelf ook en zo was dat geklaard.

Ik vertelde dit degene met wie ik in agreement ben en ze zei: ik herken die sexuele en die pijn demon, heb ik wel gevoeld bij jou.
zo blijft er van mijn geheime gedachtenleven niet veel meer over....lol.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Hoe Progammeer je een Robot naar Zelfeerlijkheid”