Sexueel misbruik van kinderen

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Sexueel misbruik van kinderen

Bericht door Martijn »

In het misbruiken van kinderen voor ons eigen (seksuele) genoegen zien we onze ware natuur gespiegeld, een spiegelbeeld wat bijna onverdragelijk is, het misbruiken van de ongerepte natuur, van de ongerepte aarde, de ongerepte wateren, de ongerepte atmosfeer. Het seksueel misbruik van kinderen geeft zo treffend en zo in de essentie weer wat wij hier doen als ras, dat we al onze woede en verontwaardiging en afschuw er op richten, en niets liever willen dan zulke daders van de aardbodem verwijderen en/of erger. Ik zie daarin de projectie van wat ons (onbewust) niet lekker zit over onszelf, dat we zien hoe we huishouden op de planeet als mensheid, en de feiten stapelen zich op, elke keer is het nog erger dan we al wisten, en we kunnen nergens heen met onze woede verontwaardiging en afschuw daarover. We zitten integendeel gevangen in een wereldwijd maatschappelijk systeem, gedwongen om medeplichtig te zijn aan de schandelijke daden tegen alles wat ongerept is. Want we kunnen niet zonder de systemen bestaan, geld, energievoorziening, communicatie, vervoer, educatie, enz enz. waar we allemaal aan deelnemen.

Voor mezelf los ik het op door me in te zetten voor het Gelijkheids Geld Systeem voorstel. Zo gebruik ik de middelen van het huidige misbruikende systeem om naar een systeem toe te werken waarin leven de centrale waarde is. Een maatschappelijk systeem waarin alles georganiseerd wordt rond het leven, om ervoor te zorgen dat leven optimaal ondersteund en verzorgd wordt. Dit is tenslotte de enige planeet met leven die we hebben, en zonder dit leven hebben we hier en verder nergens meer een bestaan.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Hoe Progammeer je een Robot naar Zelfeerlijkheid”