meer dieren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

meer dieren

Bericht door Martijn »

hoi,
het contact met de dieren gaat super!! Echt als mensen wisten wat dieren zijn... dan hedden we hemel op aarde.
Ik fietste langs een reiger die stond aan een sloot langsde weg. Ik fiets dan alrtijd zo ver mogelijk om hem heen en vermijd naar hem te kijken of mijn aandacht naar hem uit te strekken, zodat hij niet schrikt.
Eenmaal voorbij hem/haar opende ik mijn innerlijk voor hem en mijn gedachtenbewustzijnsysteem waaide als een vlag in de wind.

Ik ging naar m'n schuurtje en daar kwam een van de drie poezen die ik daar vaak tref (ik heb brokjes voor ze in de schuur), Ze/hij at en ik hurkte neer. Voorheen was deze heel schuw maar nu wisselen we aanrakingen uit. Toen ging deze zitten schuin achter mij en mijn innerlijk ging open en ik ontmoete nee ik werd vervuld van het innerlijk van deze en wauw onbeschrijfelijk mooi. Ik stond ondertussen op en weglopend keek ik om, met een prachtige blik werd ik aan gekeken.

Gisteren waren het de kippen van m'n zus. Enfin, zo gaat het maar door. Ik ben zoooo blij met de dieren wereld.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Natuur & Bewustzijn”