de vorst

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

de vorst

Bericht door Martijn »

hoi,
sinds een paar jaar merk ik dat ik als het vriest, de vorst binnen, aan mijn lichaam voel als koude plekjes. Gisteravond merkte ik dat na een tijdje weer, ik had het eerst proberen te negeren, maar nu ging ik er eens goed naar kijken en ik merkte dat ik de hele tijd op de vlucht was voor die koude plekjes die ik voelde. Maar dan ontstonden ze gelijk weer op een andere plek op m'n huid.

Ik besloot: dit moet ophouden. Dus ik vergaf mezelf dit vluchten. Ik "zag" dat ik niet een en gelijk stond als de vorst! Afgezonderd. Ik ademde en breidde me uit en nam de vorst in me op. Even voelde ik het begin van griep in m'n buik. Ik vergaf mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat vorst griep met zich meebrengt.

Dus nu ben ik ook de vorst. Wat is de vorst als uitdrukking van mij? Vraag ik me af. Want de creatie van vorst heb ik even gemist, ik was een paar eonen wat afwezig, lol.

De vorst is een tester, hij beproeft de lichamen, is er genoeg leven in... Hij knijpt het leven eruit als het te zwak aanwezig is. Het leven gaat niet verloren, het gaat in een ander lichaam verder en de stoffen van de lichamen gaan over in andere vormen.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Natuur & Bewustzijn”