Liefde, Het ding

bespreek hier wat liefde is/niet is
Plaats reactie
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Liefde, Het ding

Bericht door Jorn »

heb jij het? Nee, ik ook niet. Dan is het kwijt.
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Liefde, Het ding

Bericht door IngridBloemheuvel »

LOL Jorn :D
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Re: Liefde, Het ding

Bericht door Jorn »

AlexC schreef:verdwaald?
nee kwijt, weg, foetsie, pleite, afgetaaid, weggewaaid, doorgespoeld, afgedropen, weggekropen, verdwenen, onvindbaar, opgelost, versnippert, gesmolten als sneeuw voor de zon, weggemaaid, vervlogen, verdampt, verbrand... maar niet verdwaald, hoogstens heel even waarnaar het spontaan in de fik is gevlogen, een paar keer is getroffen door bliksem, opgepakt door de wind en gedumpt in de zee totdat het onherkenbaar is geworden van de andere deeltjes

kun je niet verdwaald meer noemen
Maite
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 dec 2008, 20:17

Re: Liefde, Het ding

Bericht door Maite »

nee kwijt, weg, foetsie, pleite, afgetaaid, weggewaaid, doorgespoeld, afgedropen, weggekropen, verdwenen, onvindbaar, opgelost, versnippert, gesmolten als sneeuw voor de zon, weggemaaid, vervlogen, verdampt, verbrand... maar niet verdwaald, hoogstens heel even waarnaar het spontaan in de fik is gevlogen, een paar keer is getroffen door bliksem, opgepakt door de wind en gedumpt in de zee totdat het onherkenbaar is geworden van de andere deeltjes

kun je niet verdwaald meer noemen
lol
Gebruikersavatar
Ann
Berichten: 90
Lid geworden op: 02 mar 2009, 17:26

Re: Liefde, Het ding

Bericht door Ann »

Geen idee
ik ben zelf nooit zo geweest dat ik de behoefte had om "ik hou van je" ofzo te zeggen tegen mijn ouders ofzo. Onlangs kwam ik wel kaartje stegen die ik had geschreven toen ik net leerde schrijven in school en daar had ik wel I love you opgeschreven voor mijn moeder. Soms maakte ik zo van die dingen:) Ik maakte dat om mijn moeder te tonen dat ik haar graag had, ze zorgde voor mij enzo. Echt stilstaan bij wat "liefde" is deed ik toen niet.

Liefde is echt zo'n woord dat serieus is misbruikt in de wereld... holy shit, als je eens kijkt naar wat mensen allemaal liefde noemen.
neem nu iets super simple, die kleine quotjes die ze vaak in de belgische krant plaatsen, de "liefde is ..."
hier zijn enkele voorbeelden ervan:

Liefde is.. hem het hoofd op hol brengen
Liefde is.. altijd in elkaars gedachten
Liefde is.. samen dezelfde dromen hebben
Liefde is..hem heftig zoenen

:|
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Liefde”