zelf=liefde

bespreek hier wat liefde is/niet is
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

zelf=liefde

Bericht door Martijn »

Liefde is als mijn werkelijke zelf mij roept uit mijn gedachten of stemming te komen om aanwezig te zijn in de fysieke wereld. Door de ogen van een poes kan zij mij aankijken. (Zelf is niet hij of zij), of in de zwijgzaamheid van een paard is zij. Mijn Zelf is liefde, alleen ben ik meZelf nog niet, dus het is alsof het buiten me is, ik moet naar buiten komen: Martijn kom je buiten spelen? Hier ben ik, jouw Zelf.
O Zelf wat heb ik me van je verwijderd. Wat heb ik allemaal gecreeerd aan dingen waar jij(ik) je niet in uitkunt drukken omdat ik ben gaan denken wat ik ben en wat ik als zodanig allemaal nodig meen te hebben. Nu besta ik als een illusie een zombie in een geconstrueerde werkelijkheid en roof ik van jou de energie om dit te laten bestaan.
Ik merk wel dat je me niks kwalijk neemt, jij bent van voorbij vergeving. O wat heb ik mijn Zelf verwaarloosd. Wat verbeelde ik me te geloven dat ik willekeurig wat zou kunnen zijn. Nooit meer wil ik deze wezensvreemde nachtmerrie beleven. O wat heb ik 't ver doorgevoerd, totdat het de enige wekelijkheid is geworden die we nog maar hebben. Nu moet alles, alles ongedaan gemaakt worden.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Liefde”