vrouw en man

bespreek hier wat liefde is/niet is
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

vrouw en man

Bericht door Martijn »

de laatste tijd ontdek ik: er is geen verschil tussen vrouw en man, terwijl ik dat voorheen altijd zo verrukkelijk vond, dat een vrouw anders was. Het zijn allebij biologische robots. De vrouwelijke robot maakt gebruik van wat andere uitdrukkingsmiddelen dan de mannelijke robot, maar ondertussen zit ik naar hetzelfde fenomeen te kijken: een ingestudeerd, geprogrammeerd zijn. Niks anders, niks bijzonder, een ander trucje, dat is alles.

Ik merkte dat ik me door een aantal uitingen van de vrouwelijke robot gestimuleerd voelde, maakte energie los. Ik ging daarop letten en vond uit dat het gewoon systeemreacties zijn. Een bepaalde klank in haar stem, een toespeling op sex, en hup een energetische impuls komt op gang en ik surf erop mee om een ervaring te hebben. Want dat kende ik van eerdere vriendinnen, de "bijzondere" ervaringen door met een vrouw om te gaan. Allemaal systeem verschijnselen, niet ik.

Dus ik hield op met het najagen van de systeem activeringen door de wisselwerking met de vrouwelijke robot. En zodoende begon het te dagen dat een vrouw en een man niet verschillen. wat wel een verschil maakt, maar dan in beiden, is of die robots zelfoprecht worden, in plaats van te pretenderen dat ze echtwaar zijn.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Liefde”