schouders

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

schouders

Bericht door Martijn »

hoi, ik loop al heel lang met gekromde schouders. Daar ontdekte ik vergevingspunten in. Ik vestig de aandacht van anderen op mijn gekromde schouders om te zeggen: ik heb het heel zwaar dus ik ben niet gevaarlijk. En: kijk ik heb het al heel zwaar dus ik ben geen waardige partij om aan te vallen.

Ik vergaf mezelf deze punten, iets uitgebreider dan deze twee, en de volgende dag merkte ik dat mijn gewoonlijke modus er niet meer was en dat het nu zaak was om de correctieve toepassing te leven. Dus ik stond op in mezelf en nam zelf de plaats in van het systeem als het welk ik had geleefd.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: schouders

Bericht door Martijn »

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben Leven als mijn zelf te verlaten om op te gaan in systeemfuncties.
Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben uitdrukking aan mezelf als Leven te geven en in plaats daarvan de uitdrukking van mezelf als systeem te hebben geplaatst.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mijzelf als Leven als de eerste bron verloren te hebben laten gaan in vergetelheid en mij in beslag heb laten nemen door hetgeen systemen presenteren.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toesta in elke ademtocht te zijn als het geheel van alles wat hier is, en in plaats daarvan opga in de plaatjespresentatie als buitenwereld, of opga in het denken van onwillekeutige gedachten.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”