zelfoprechtheid

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

zelfoprechtheid

Bericht door Martijn »

Hoi, na zelfvergeving (Zv) een tijdje toegepast te hebben ontdekte ik dat er in het zelfvergeven zelf een Zelfonoprechtheid was geslopen. Dit heeft zich verschillende keren voorgedaaan.
Een voorbeeld is dat ik ontdekte dat ik aan het zelfvergeven was in de hoop dat het spoedig klaar zou zijn. Dan zou ik vrij zijn.
Toen ik dat onderzocht bleek dat ik de Zv niet zondermeer toepaste maar met er iets aan gekoppeld, een voorwaarde: ik doe het wel, maar alleen als het spoedig klaar is, want ik wil er niet al te lang mee bezig zijn.
Daarachter zat de angst dat ik het niet vol zou houden.
Nu moest ik dieper gaan in mijn motivatie om Zv toe te passen. Ik vergaf mezelf deze angst te hebben toegestaan en geaccepteerd in mezelf. Ik kwam tot het besluit en de aanvaarding om Zv als onvervreembaar onderdeel van mezelf te maken. Als een uitdrukking van mij.
Pas Zelfoprechtheid niet alleen toe op de onderwerpen van je Zelfvergevingen, ook op het Zelfvergeven zelf.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”