Zelf-Vergeving

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Zelf-Vergeving

Bericht door Jorn »

Zelf-Vergeving over zelf definities, onderdrukking en limitatie van zelf


Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan om mezelf te definiëren met mijn naam

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mijzelf te definieren in gedachten, gevoelens en emoties

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te definieren in woorden, symbolen en eigenscappen

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te definieren en op te delen in ideeen van mezelf

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf in te delen volgens een plaatje in me hoofd

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te laten denken dat ik iets moet bereiken

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te laten geloven dat ik iemand moet worden

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te laten denken dat ik iemand moet zijn

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf dat ik mezelf niet heb toegestaan mezelf te ervaren als leven als alles dat er is

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf niet heb toegestaan mezelf HIER te leven

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te projecteren in de toekomst

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te definieren volgens mijn verleden

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf over anderen te oordelen

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan anderen te definieren volgens woorden

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan op anderen te reageren vanuit emoties en gevoelens

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te definieren in termen en beschrijvingen van mezelf

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan anderen als afzonderlijk van mij te zien

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mij af te scheiden van alles wat er is

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te definieren aan de hand van mijn mening

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en toegestaan mezelf te definieren aan de hand van de mening van anderen

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf niet heb toegelaten mezelf te zijn

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf niet heb toegelaten hier te blijven
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”