de wereld die ik ben

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

de wereld die ik ben

Bericht door Martijn »

hoi,
me realiserend dat ik in en als alles besta, en vele video's bekeken hebbend aan gaande de misstanden in de wereld die ik ben, kwam ik tot een aantal zelfvergevingen zoals:

ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als slavernij.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepterd te hebben te bestaan als ontvoering.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als oorlog.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaacepteerd t ehebben te bestaan als de slacht.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepterd te hebben te bestaan als de jacht.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als spionage.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd t ehebben te bestaan als milieuschade.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebbente bestaan als uitputting van natuurlijke hulpbronnen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als sexuele misdaden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd t ehebben te bestaan als dierproeven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat chemisch synthetische stoffen in de natuur vrijkomen.
ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd t ehebben mij te willen verbergen in een persoontje om de verantwoordelijkheid te ontlopen om alles onder ogen te zien als wat ik besta als wereld.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als verhongeren.

ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als dakloosheid.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als gebrek aan hygiëne en medische zorg.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaacepteerd te hebben te bestaan als gebrek aan bescherming tegen de elementen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als marteling,

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd t ehebben te bestaan als religie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te bestaan als politiek.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd t ehebben te bestaan als staten.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: de wereld die ik ben

Bericht door Martijn »

de volgende ochtend toen ik wakker werd, voelde ik de drie systemen actief worden, automatisch, die ik al wekenlang voel. Deze keer kon ik eruit blijven, de gebruikelijke machteloosheid was weg. Toen realiseerde ik mezelf als de Levensessentie. En ik "zag" dat de Levensessentie iets totaal anders is dan de creatie die we als existentie hebben. Maar in alles wat bestaat ben ik als levensessentie aanwezig.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: de wereld die ik ben

Bericht door Martijn »

"toen realiseerde ik mezelf..." d.w.z. ik bleek het te zijn, de levensessentie.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”