deman

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

deman

Bericht door Martijn »

de deman = de persoonlijkheid = het gedachtenbewustzijnsysteem

deman als naam voor de mens als demon, zich voedend met energie, emoties en gevoelens producerend dmv gedachten, beelden, herinneringen. Afgescheiden van bepaalde anderen, persoonlijke meningen en visie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman iets met mijn neusbrug te doen.

Ik als deman bewerk het fysieke lichaam om om energie te creëren. Ik voel dat in en als lichaam.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman iets met mijn voorhoofd te doen.

Ik voel hoe er aan mijn gezicht getrokken wordt en er tegen geduwd wordt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman iets met mijn konen te doen.

Na de vergeving voel ik onmiddelijk ontspanning optreden in de benoemde delen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman iets met mijn slapen te doen

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman iets met m'n neusvleugels te doen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman iets met mij neusslijmvliezen te doen.
Ik schrijf "iets" omdat ik er geen woorden voor weet, ik weet echter precies waar ik het over heb enb daar verwijs ik voor mezelf naar tijdens de zelfvergeving.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman iets met mijn voorhoofdsholte te doen.
Trillende kaken, een spanning laat los.
ik als lichaam schud me.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman een pijnpunt in m'n linker knie te bewaren.
Meer schudden.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman een trek om m'n mond te bewaren.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als deman een trek om m'n neus en mond te bewaren.
Het gebied trilt om spanning los te laten en ik gaap.

werd vervolgd, ik bedoel, zo ging ik nog door
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: deman

Bericht door Martijn »

op het desteniforum las ik dat vele systemen een herstart en een backup systeem hebben. Door deze herstelt het zich weer na de zelfvergeving. Dus, als iets niet weg blijft terwijl je toch het hele onderwerp te pakken had, zelfvergeef dan eventuele herstart en backup systemen. Je hoeft die niet letterlijk te "zien" als gedachten. Spreek hardop (zoals altijd) en laat het in je hele innerlijk klinken.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”