baan<=>geen baan

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

baan<=>geen baan

Bericht door Martijn »

Hoi,
gisterdag was ik op mijn modelvliegveld en daar maakte iemand een opmerking tegen me die inhield dat ik, terwijl hij aan het werk was, wel lekker koffie zou hebben zitten drinken daarop doelend dat ik geen baan heb.
Dir bracht enkele reacties in mij teweeg, dus daar gaan we:

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben verontwaardiging te voelen als ik door H. gezien wordt als iemand zonder baan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben pijn te voelen vanwege de ongelijkheid die gecreëerd wordt door het hebben van een baan tegenover het niet hebben van een baan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat H. met een baan het zwaar heeft en daarom steun en waardering verdient en dat ik het makkelijk heb omdat ik geen baan heb en daarom minder of geen steun en waardering verdien.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te leven in en als de polariteit: het hebben van een baan tegenover het niet hebben van een baan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij afhankelijk te voelen van steun en waardering.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij afhankelijk te voelen van een economie die draait op het hebben van een baan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccpeteerd t ehebben H. te definiëren als iemand met een baan, ipv. een en gelijk in Leven.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mijzelf te definiëren als iemand zonder baan ipv. een uitdrukking van Leven, een met en gelijk aan H.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben pijn en verdriet te voelen dat ik niet in mijn eigen levensonderhoud kan voorzien.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij te zien als iemand die geen baan kan hebben.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”