slaperigheid<=>vibrerend

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

slaperigheid<=>vibrerend

Bericht door Martijn »

Hoi,

in de afgelopen tijd kwam ik steeds in een toestand van vibrerende energie alsof ik koorts had.
Vandaag was het weer zover en het ging maar niet weg, ik verdiepte me erin met spiercommunicatie en ik ging een aantal zelfvergevingen zeggen over dit. Toen begon het me te dagen dat het een deel van een tegenstelling was met slaperigheid. "t grappige is dat ik twee vriendinnen heb, de ene heeft slapen als hobby, da ander is druk druk met haar baan.
enfin, ik vergaf mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de tegenstelling: slaperig tegenover vibrerend.
Dat werkte goed uit, m'n adem verdiepte zich, en ik voelde veranderingen in m.n. m'n bovenbenen.
Ik schreef:
ik ben niet gedefinieerd door vibratie, noch door slaperigheid.

ik ben hier in en als adem.

Heel apart om mezelf ineens "buiten" deze ervaringen te vinden. "Als de mind stopt besta je nog steeds", hoorde ik in een video van desteni. Ja dat werd nu weer heel duidelijk.

nou meteen voortgaan met het waar te maken voor mezelf. Niet meer in een van deze tegenpolen gaan, in en als adem blijven.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”