denken en adem

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

denken en adem

Bericht door Martijn »

June nodide mij uit en drong erop aan dat ik zelfvergeving zou toepassen op wat ik wist over de adem:

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken te weten wat de adem is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat de adem door mijn hele lichaam en verder door het hele bestaan uitgebreid is.
Ik vergeef mezelf niet toegestaan te hebben me te realiseren dat ik niet kan weten wat de adem is
omdat de adem een toepassing is en geen kennis.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me teleurgesteld te voelen dat ik niet kan weten wat de adem is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij goed te voelen omdat ik denk te weten wat de adem is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik in gevaar ben nu blijkt dat ik niet kan weten wat de adem is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de gedachte dat ik weet wat de adem is.
Ik vergeef mezelf toegetsaan en aanvaard te hebben mij klein te voelen nu ik me realiseer dat ik niet weet wat de adem is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben Zelf-onoprechtheid door het denken at ik weet wat de adem is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik wat bereikt heb door te denken te weten wat de adem is.
Ik vergeef mezelftoegestaan en aanvaar d te hebben mij tevreden te voelen omdat ik iets bereikt meen te hebben door te denken dat ik weet wat de adem is.
Ik vergeef mezelf toegestaan enaanvaard te hebben lichte paniek te voelen nu blijkt dat ik niet weet wat de adem is.

Zo, nu ademen.... ah:
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben onlust gevoelens naar jou te voelen, June, omdat ik het gevoel heb dat jij mij de gedachte: "ik weet wat de adem is" hebt afgenomen en ik jou dat kwalijk neem. excuses hiervoor.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij beschaamd te voelen omdat ik dacht te weten wat de adem is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geschreven te hebben over de adem vanuit de gedachte dat ik weet wat de adem is.
Ik vergeef mezelf (en hier raakte ik de capslock toets, toen ik in het engels deze Zv aan het typen was) MEZELF NIET TOEGESTAAN TE HEBBEN TE SCHRIJVEN VANUIT DE ADEM.

Dank je June voor je coole assistentie.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: denken en adem

Bericht door Martijn »

wat ik daar nog aan toe wil voegen is:
ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij te voelen als de kennis-autoriteit.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te schrijven vanuit de drang om alles wat ik te weten kom te delen.
Het gaat echter on de practische toepassing van mezelf.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de fascinatie voor alles wat ik te weten kom.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”